سیاسی

تعیین تکلیف تفحص از استانداری خوزستان در هفته آینده/ طرح سوالات نمایندگان درباره استانداری اصفهان

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۶ تعیین تکلیف تفحص از استانداری خوزستان در هفته آینده/ طرح سوالات نمایندگان درباره استانداری اصفهان

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی درخواست تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان و طرح تعدادی از سوالات نمایندگان از استانداری اصفهان در این کمیسیون خبر داد.

تعیین تکلیف تفحص از استانداری خوزستان در هفته آینده/ طرح سوالات نمایندگان درباره استانداری اصفهان

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست امروز (سه شنبه 23 دی) این کمیسیون اظهار داشت:‌ در جلسه امروز این کمیسیون درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان و سوال تعدادی از نمایندگان از استانداری اصفهان در دستور کار بود.

وی افزود: محمود مولوی به نمایندگی از 18 نماینده استان خوزستان، محورهای تحقیق و تفحص از استانداری را اعلام کرد که بیشتر مباحث اقتصادی و عملکرد مدیریتی بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان که در جلسه حضور داشت اعلام کرد پاسخ ابهامات نمایندگان را ظرف یک هفته ارائه می‌کند، همچنین مقرر شد جلساتی بین نمایندگان و استاندار برگزار شده و نتیجه به این کمیسیون ارائه شود تا درباره تایید و یا رد تحقیق و تفحص از این استانداری تصمیم گیری شود.

حدادی درباره بخش دوم نشست امروز کمیسیون شوراها اظهار داشت: در این بخش سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس از استانداری اصفهان مطرح شد؛ عمده سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی موسوی لارگانی و محمودی نمایندگان فلاورجان و شهرضا مربوط به مسائل اقتصادی، مدیریت کرونا و حق آبه کشاورزان بود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خاطرنشان کرد: مقرر شد نمایندگان و استاندار اصفهان نشست‌های مشترکی را ظرف مدت یک هفته آینده داشته باشند و موضوع را بررسی کرده و نتیجه را برای تصمیم گیری نهایی به کمیسیون اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن