اجتماعی

تغییرات در هیأت رئیسه سبب پویایی شورای شهر می شود/لزوم اولویت اختصاص کیت به گروه‌های پرخطر

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۸:۰۳ تغییرات در هیأت رئیسه سبب پویایی شورای شهر می شود/لزوم اولویت اختصاص کیت به گروه‌های پرخطر

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تغییرات در هیأت رئیسه سبب پویایی شورای شهر می‌شود، گفت: طی ۳ سال گذشته دستاورد و عملکرد بهتر و سازنده‌تر توسط شورا حاصل نشده است.

تغییرات در هیأت رئیسه سبب پویایی شورای شهر می شود/لزوم اولویت اختصاص کیت به گروه‌های پرخطر

الهام فخاری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر اظهار داشت: نسبت به چگونگی فرآیندها و اهداف شورای شهر بحث دارم و در هم‌اندیشی برگزار شده میان اعضای شورای شهر دغدغه و مباحث مورد نظرم را مطرح کردم.

وی با اشاره به اینکه انتقادم به روند فعالیت شورای شهر در سال گذشته نیز وجود داشت،‌گفت: به نظرم گردش افراد و برخی تغییرها در هیأت رئیسه و مسوولیت‌ها پویایی سیستم شورا را به همراه دارد و کمک می‌کند که برخی اقدامات مورد انتظار بهتر پیش رود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هیأت رئیسه یک مجموعه محسوب می‌شود، گفت: امسال برای تصدی ریاست، نایب رئیس و دو منشی شورا انتخابات صورت می‌گیرد ولی خزانه‌دار و سخنگوی شورا هر دو سال یک‌بار رای‌گیری دارند بنابر این امسال تغییر سخنگو و خزانه‌‌دار نداریم.

فخاری با اشاره به اینکه رایزنی‌هایی برای کاندیدا شدن من برای هیأت رئیسه انجام گرفته است، گفت: اینکه چه مسؤولیتی را دقیقاً برای هیأت رئیسه بر عهده گیرم هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام.

وی در ادامه گفت:‌شورای شهر در برخی زمینه‌ها پایبند به اهداف خود و موفق بوده و در برخی اقدامات دچار مشکل شده و اشتباهاتی داشته بنابر این در مجموعه من به شورای شهر نمره میانه می‌دهم.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ این نمره نه خیلی بالا و نه خیلی پایین است ولی به طور کلی شورای شهر می‌توانست دستاوردها و عملکرد سازنده‌تر و بهتری داشته باشد که متأسفانه طی سه سال گذشته حاصل نشده است.

فخاری گفت:‌بخشی از ناکامی‌ها در شورای شهر مربوط به عوامل و مسائل داخلی درون شورا و برخی مربوط به مشکلات بیرونی است.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به ابتلای محمد علیخانی به کرونا آیا شما اخیرا تست کرونا داده‌‌‌اید، گفت:‌یکشنبه هفته گذشته که محمد علیخانی در شورا بود من در صحن حضور نداشتم و از‌ آنجایی که علائمی در مورد کرونا نداشتم، تستی انجام نداده‌ام.

وی افزود: سعی می‌کنم که مراقبت‌های لازم را داشته باشم که در این شرایط پر ریسک مبتلا به کرونا نشوم و به نظرم اختصاص کیت برای افرادی باید باشد که بیشتر در معرض خطر هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن