اجتماعی

تفاهم‌نامه همکاری میان «سازمان ثبت اسناد و املاک» و «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» منعقد شد

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۷ تفاهم‌نامه همکاری میان «سازمان ثبت اسناد و املاک» و «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور تسریع و تسهیل در اجرای قانون حدنگار و صدور سند کاداستر در بافت مسکونی روستایی شهر‌های دارای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری میان «سازمان ثبت اسناد و املاک» و «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» منعقد شد

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور تسریع و تسهیل در اجرای قانون حدنگار و صدور سند کاداستر در بافت مسکونی روستایی شهر‌های دارای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، برگزار شد.

این مراسم با حضور «ذبیح‌الله خداییان» رییس سازمان ثبت اسناد و املاک و «علیرضا تابش» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

این تفاهم‌نامه در اجرای مواد ۲، ۳ و ۹ قانون جامع حدنگار که دستگاه‌های دولتی بر اساس آن مکلف هستند، مستندات و اطلاعات توصیفی املاک متعلق به خود یا تحت اداره خود به همراه نقشه‌های مختصات جغرافیایی املاک مذکور را تهیه و جهت صدور سند مالکیت حد نگار در اختیار سازمان ثبت قرار دهند، منعقد می‌شود.

«همکاری در زمینه حدنگاری و صدور اسناد مالکیت املاک روستا‌ها و شهرها»، «صدور اسناد اراضی تملیکی بنیاد مسکن که از سوی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری واگذار شده است» و «تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای صادر شده در روستا‌ها و شهر‌ها به استناد قانون حدنگار» از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن