سیاسی

تقدیر از اقدام انقلابی قالیباف در تقویت جبهه انقلاب؛ بی شک از همسنگر سردار دل‌ها چنین انتظاری داشتیم

يکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۵:۲۵ تقدیر از اقدام انقلابی قالیباف در تقویت جبهه انقلاب؛ بی شک از همسنگر سردار دل‌ها چنین انتظاری داشتیم

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس اظهار داشت: از اقدام انقلابی دکتر قالیباف در خصوص عدم کاندیداتوری در انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم، بی شک از همسنگر سردار دل‌ها چنین انتظاری داشتیم.

تقدیر از اقدام انقلابی قالیباف در تقویت جبهه انقلاب؛ بی شک از همسنگر سردار دل‌ها چنین انتظاری داشتیم

به گزارش فارس به نقل از خانه ملت، احمد محرم‌زاده یخفروزان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مردم و خانواده شهدا از عملکرد هیأت‌های اجرایی در بررسی صلاحیت کاندیداها شورای اسلامی شهر و روستا در بیشتر استان‌ها که اقدام ناصواب کرده‌اند، گلایه‌مندند چرا که افرادی که صلاحیتشان تأیید می‌شد، رد شدند و آنهایی که با داشتن پرونده‌های تخلف کلان و گاهاً با دهن کجی به نظام جمهوری اسلامی ایران تأیید شد و لذا از رئیس مجلس می‌خواهم نسبت به بررسی پرونده‌های مشکل‌دار اقدام جدی به عمل آورده و بازنگری جدی شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: من از طرف مردمی با تمدنی بزرگ آمدم، منطقه ارسباران از سوی مقام معظم رهبری منطقه شجاعت و ایثار نامگذاری شد و ای نمایندگان و دولتمردان، این منطقه با ارزش و با ظرفیت و سرشار از معادن و امکانات خدادادی و زمین‌های حاصلخیز متأسفانه با خیل کثیری از جوانان بیکار مواجه هستند و دلیل آن نیز عدم توسعه متوازن در سطح کشور و استان است و عدم توجه به صنایع تبدیلی کشاورزی یکی دیگر از مشکلاتی است که در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: جناب وزیر ورزش پروژه ورزشی اهر و هریس با وجود تخصیص اعتبار و مشخص شدن پیمانکار هنوز آغاز نشده و به حال خود رها شده است و انتظار مردم این منطقه این است که این پروژه سریعتر آغاز شود. همچنین آقای وزیر جهاد شما را سوگند می‌دهم به مشکلات باغداران و کشاورزان رسیدگی کنید و برای تهیه نهاده‌های کشاورزی روستاییان اقدام عاجل شود و تسهیلات کم بهره و استمهال وام‌ها مخصوصا خسارت دیدگان تگرگ را در دستور کار قرار دهید.

محرم زاده یخفروزان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر چه سریعتر باید نسبت به ابطال پروانه بهره‌برداری معادنی که فعالیتی در آن صورت نمی‌گیرد، اقدام شود و به مسئولین استانی دستور داده شود به مشکلات کارخانجات و مناطق صنعتی رسیدگی شود. همچنین از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم مدارک تحصیلی معلمان را اعمال نموده و مشکلات نهضتی و کارنامه سبزی‌ها را حل کند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن