سیاسی

تقدیر مجلس از خانواده قربانیان ترور

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۱:۴۳ تقدیر مجلس از خانواده قربانیان ترور

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عصر امروز کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آستانه روز جهانی مبارزه با تروریسم از خانواده قربانیان ترور دعوت به عمل آورد و ضمن تقدیر از فداکاری‌های این افراد به بررسی اقدامات و راهکارهای لازم برای مقابله با جریان‌های تروریستی که علیه ملت ما فعال هستند پرداخت.

تقدیر مجلس  از خانواده قربانیان ترور

ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز کیمسیون متبوعش اظهار داشت: تصویب آئین‌نامه داخلی فعالیت‌های کمیسیون و تعیین اولویت‌های کمیسیون از جمله موارد مهمی بود که در این هفته مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: عدم تصویب پیش نویس قطعنامه ارائه شده توسط آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد و تلاش‌های آمریکا برای فعال کردن مکانیزم ماشه از جمله موارد دیگری بود که مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در موضوع تلاش‌های آمریکا در جهت فعال کردن مکانیزم ماشه محورهای مختلف را بررسی کردیم.

عمویی بیان ادامه داد: همچنین عصر امروز کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آستانه روز جهانی مبارزه با تروریسم از خانواده قربانیان ترور دعوت به عمل آورد و ضمن تقدیر از فداکاری‌های این افراد به بررسی اقدامات و راهکارهای لازم برای مقابله با جریان‌های تروریستی که علیه ملت ما فعال هستند پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن استقبال از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه دفاعی آمادگی خودشان را جهت پشتیبانی از فعالیت‌های وزارت دفاع اعلام کردند.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دستاوردهای صنایع دفاعی کشور گفت: بر اساس مشاهدات ما و همچنین مباحث مطرح شده از سوی مسئولان وزارت دفاع برای ما روشن شد که صنعت دفاعی کشور پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که غرور آمیز و باعث افتخار ماست و کشور ما از قابلیت‌های زیادی در این زمینه برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن