اجتماعی

تلاش دشمن برای زمینگیر کردن نیروهای مسلح/ باید با ریشه یابی از وقوع اتفاق پیشگیری کنیم

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۶:۱۲ تلاش دشمن برای زمینگیر کردن نیروهای مسلح/ باید با ریشه یابی از وقوع اتفاق پیشگیری کنیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه دشمنان تلاش می کنند تا نیروهای مسلح را در بسترهای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمینگیر کنند، گفت: باید با ریشه یابی از وقوع اتفاق پیشگیری کنیم.

تلاش دشمن برای  زمینگیر کردن نیروهای مسلح/ باید با ریشه یابی از وقوع اتفاق پیشگیری کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین "شکراله بهرامی" ، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جلسه قرارگاه امام علی (ع) معاونت عملیات ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در نوک پیکان امنیت قرار دارد و باید در همه جا حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی مجبورند هر جا که احساس کنند مساله ای پیش آمده یا خواهد آمد باید در صحنه باشند، گفت: حتی گاهی در این محل ها نظیر ورزشگاه ها، مجالس شادی، عزا و … ممکن است ضرباتی به آنها وارد شود که باید تحمل کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه علیرغم اینکه نیروی انتظامی مجموعه ای گسترده و وسیع است اما جرایم با توجه به ماموریت های محوله در بین کارکنان کم است گفت: هر چند همین کم هم زیاد به شمار می رود و باید اصلا وجود نداشته باشد اما این نشان دهنده صیانت این نیرو است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اینکه امنیت مانند آب است، افزود: هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و در روایات نیز آمده است کسی که امنیت ندارد، زندگی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به لطف و عنایت الهی و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در اوج هستند، گفت: ریشه دشمنی ها و ناامنی ها نیز دقیقا همین موضوع است.

عالی ترین مقام قضائی در نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش می کنند تا نیروهای مسلح را در بسترهای مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و … زمین گیر کنند، گفت: باید حواس مان جمع باشد با ریشه یابی از وقوع اتفاق پیشگیری کنیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به جمع آوری اراذل و اوباش گفت: ما باید تمام هم و غم خود را در پیشگیری از وقوع اتفاق یا جرم بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه به طور کلی نیروهای مسلح از سلامت بالایی برخوردارند، گفت: صد در صد از این عزیزان حمایت می کنیم، نیروهای مسلح در دوران هشت ساله دفاع مقدس دنیا را به زانو در آوردند که مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما وقتی داعش هدف خود را از بین بردن شیعه و مزار اهل بیت (ع) به عنوان نماد آن معرفی کرد اما سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" گفت که تا کمتر از سه ماه دیگر بساط داعش جمع خواهد شد و جمع شد.

عالی ترین مقام قضائی در نیروهای مسلح با تصریح اینکه اگر کسی شکایتی را مطرح کرد نباید در مرحله نخست احضار انجام شود، افزود: مقام معظم رهبری "مدظله العالی" نیز فرمودند:" احضار چیز کمی نیست" بنابراین باید اول تحقیقات میدانی صورت گیرد و در صورت به نتیجه رسیدن بدون سر و صدا به موضوع رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با تاکید بر اینکه بنا نیست خدایی ناکرده با اقدامات قضائی به نیروهای مسلح که نگهبان قلعه مردم هستند خدشه ای وارد شود گفت: تمام هم و غم دشمن دو چیز است یکی اینکه در بین مسوولان جمهوری اسلامی ایران تغییر رفتار ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: موضوع دوم اینکه دشمن در صدد ایجاد اختلاف بین نیروهای مسلح بوده که الحمدلله با هوشیاری شما عزیزان این موضوع خنثی شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن