سیاسی

تلاش مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۲:۴۳ تلاش مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: ما در این اتحادیه برنامه‌های ویژه‌ای برای انتخابات داریم و انشاالله تلاش می‌کنیم ابتدا در بحث مشارکت حداکثری و سپس معیارهای انتخاب اصلح گام های مثبتی برداریم.

تلاش مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح

محمدمهدی سوری دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: امسال با توجه به شرایط فوق العاده ای که در کشور به دلیل شیوع کرونا وجود دارد و همچنین با توجه به قرار داشتن در پیچ تاریخی انقلاب، انتخابات امسال دروازه‌ ای برای ورود اجرایی به گام دوم انقلاب و تحول حکمرانی در گام دوم به حساب می آید.

وی ادامه داد: اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان به عنوان تنها اتحادیه فعال دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های ویژه ای برای انتخابات دارد و انشاالله تلاش می‌کنیم ابتدا در بحث مشارکت حداکثری و سپس معیارهای انتخاب اصلح گام های مثبتی برداریم.

سوری تاکید کرد: در ادامه برنامه ها و در آخر اگر نیاز باشد به مصداقی برای کاندیدای اصلح خواهیم رسید و در صورت نیاز کاندیدایی که از نظر اتحادیه اصلح است را معرفی و از او حمایت خواهیم کرد.

این فعال دانشجویی افزود: تمام تلاش ما بر این است که کمک کنیم کشور از شرایط فعلی خارج شود و تلاش کنیم مردم به سمت انتخاب اصلح حرکت کنند.

سوری گفت: ما در اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان هرگونه موضع گیری در باره انتخابات را تا به امروز رسماً تکذیب می‌کنیم و اگر تصمیمی در آینده اتخاذ شود اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن