فرهنگ و هنر

تمجید حمید بهمنی از رسانه ملی برای ساخت «دادستان»

حمید بهمنی

بهمنی: در سریال «دادستان» ده‌نمکی زد و بندهای سیاسی، رفتارهای غیر اخلاقی، گفتمان غیر اصولی، نقش و تاثیرات نمایندگان در مطالبات مردمی همچنین زیاده‌خواهی‌ها را به خوبی و روشن بیان می‌کند.

به گزارش مشرق،حمید بهمنی کارگردان سینما درباره مجموعه «دادستان» ساخته مسعود ده‌نمکی و نوع مطالبه‌گری این سریال گفت: ابتدا باید از مدیران رسانه ملی و سیمافیلم تشکر کنم که نوع خاصی از گفتمان را در سریال‌ها دنبال می‌کنند و مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف را در برنامه‌کاری و تولیدات محتوایی قرار دادند که بسیار تاثیرگذار است. به عقیده من اگر در طول این سال‌ها این نوع سریال‌ها را با این نگاه (مطالبه‌گری و عدالتخواهی) می‌داشتیم مشکلات و مسائل بسیاری در جامعه حل می‌شد و مخاطب به رسانه ملی اقبال بهتری نشان می‌داد زیرا مردم مسائل و مطالبات خود را در سریال‌ها می‌دیدند.

وی ادامه داد: در سریال «دادستان» این مهم حائز اهمیت است که ده‌نمکی زد و بندهای سیاسی، رفتارهای غیر اخلاقی، گفتمان غیر اصولی، نقش و تاثیرات نمایندگان در مطالبات مردمی همچنین زیاده‌خواهی‌ها را به خوبی و روشن بیان می‌کند. همان تاکیداتی که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان دارند به خوبی در سریال گنجانده شده است.

کارگردان «آن مرد آمد» در ادامه تاکید کرد: سریال «دادستان» در تاریخچه رسانه ملی نقطه مثبتی است که حس بیداری، روشنگری و علاج مشکلات و مطالبه‌گری را رواج می‌دهد و اتفاق بسیار خوبی است.
وی در پایان تاکید کرد: باید از آقایان خزاعی و ده‌نمکی هم تشکر کنم کار خوبی را آماده کردند. مجموعه ممکن است دارای اشکالاتی باشد اما طبق معمول آقای ده‌نمکی حرف هایش را روشن و صریح با ریتم و فرم خوب بیان کرده است و به مسائل مبتلا به جامعه به خوبی توجه دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن