اجتماعی

تمهیدات گسترده اورژانس تهران برای برگزاری کنکور 99

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۸ تمهیدات گسترده اورژانس تهران برای برگزاری کنکور 99

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران تمهیدات مربوط به برگزاری کنکور را اعلام کرد.

تمهیدات گسترده اورژانس تهران برای برگزاری کنکور 99

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سیدرضا معتمدی معاون فنی و عملیات اورژانس تهران تمهیدات مربوط به برگزاری کنکور را اعلام کرد.

وی با اشاره به لزوم رعایت تمام پروتکل های بهداشتی توسط مسئولان برگزاری کنکور، داوطلبان و خانواده های آنان اعلام کرد: مرکز اورژانس تهران برای روزهای برگزاری کنکور امسال تمهیدات گسترده ای در نظر گرفته است.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان ضمن آماده باش کامل تمام پایگاه های این مرکز ، نیروهای اورژانس در دانشگاه آزاد اسلامشهر، دانشگاه الزهرا، دانشگاه آزاد سوهانک، مصلی امام خمینی(ره) و دانشگاه علم و صنعت مستقر هستند.

معتمدی رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را ضامن سلامتی دانست و افزود: همه داوطلبان از ماسک استفاده کنند و با دوستان خود در محل برگزاری کنکور از راه دور احوالپرسی کنند و خانواده های دواطلبان نیز از هرگونه تجمع در قسمت ورودی و خروجی پرهیز کنند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران در پایان گفت: شهروندان گرامی در صورت درخواست هرگونه خدمات احتمالی ضمن امکان تماس با شماره ۱۱۵، به اکیپهای مستقر در محل برگزاری کنکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن