اجتماعی

تهیه و تدوین بانک اطلاعات خودروهاى حمل زباله و نخاله

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۲۲ تهیه و تدوین بانک اطلاعات خودروهاى حمل زباله و نخاله

در نشست مشترک اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و ستاد مرکزى معاینه فنى شهردارى تهران بر تعامل و همکاری بیشتر در فرهنگ سازی و اجرای الزامات معاینه فنی خودروها بویژه تاکسى ها و خودروهاى حمل زباله و نخاله در شهر تهران تاکید شد.

تهیه و تدوین بانک اطلاعات خودروهاى حمل زباله و نخاله

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شینا انصارى مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران روز گذشته در نشست مشترک با ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، با اشاره به آلودگی هوا که بعنوان معضل اساسی شهر تهران مطرح است و خودروها منابع متحرک تولید آلودگى هوا محسوب می شوند، گفت: معاینه فنی خودروها از جایگاه ویژه ای در کاهش آلودگی هوا برخوردار است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار با تاکید بر اینکه خودروهای فرسوده و سن فرسودگی آن ها نقش بسیار تاثیرگذاری در افزایش میزان آلودگی هوا دارد، گفت: اداره کل محیط زیست با تمام ظرفیت خود آماده هرگونه همکاری با ستاد معاینه فنی خودرو به ویژه در خصوص فرهنگ سازی و آموزش در این زمینه است.

مدیرعامل ستاد مرکزى معاینه فنى شهردارى تهران نیز در این نشست به معاینه فنی تست کنار جاده ای بعنوان دیگر اقدام تاثیرگذار این ستاد اشاره نمود که با همکاری پلیس راهور ناجا در حال اجرا است و گفت: ١٠ درصد از کامیون ها فاقد معاینه فنی بوده و ١٨ درصد از آن ها هم به رغم داشتن معاینه فنى آلاینده هستند.

مقدم بر ضرورت معاینه فنى خودروهاى حمل زباله و نخاله تاکید کرد و گفت: باید در قالب طرحى، بانک اطلاعات خودروهاى حمل زباله و نخاله تهیه و تدوین شود همچنین با همکارى شورای اسلامی شهر تهران، قریب به ٣ هزار دستگاه خودروى حمل زباله ى شهر تهران ملزم به دریافت معاینه فنى شوند.

لازم به ذکر است مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران از مرکز مکانیزه معاینه فنى نیایش بازدید نمود و در جریان روند کار در این مراکز و گزارش سالانه ى معاینه فنى خودروهای شهر تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن