اجتماعی

توافق شهرداری با دانشگاه علوم پزشکی تهران/ ساخت مرکز ویژه درمانی در جنوب پایتخت

پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۹:۳۱ توافق شهرداری با دانشگاه علوم پزشکی تهران/ ساخت مرکز ویژه درمانی در جنوب پایتخت

شهردار منطقه 17 تهران از ساخت ۲ مرکز ویژه درمانی و فرهنگی در جنوب پایتخت خبرداد.

توافق شهرداری با دانشگاه علوم پزشکی تهران/ ساخت مرکز ویژه درمانی در جنوب پایتخت

محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در مورد تفاهم نامه شهرداری منطقه ۱۷ با دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهارداشت: در ماه‌های اخیر تلاش زیادی شده است تا کمبودهای مختلف منطقه به خصوص در مورد مراکز فرهنگی، آموزشی، ورزشی و درمانی برطرف شود و در این راستا برنامه‌هایی برای چند محله از منطقه اجرایی شده یا در دست اجرا است.

وی به برنامه در نظر گرفته شده برای محله ثامن اشاره کرد و افزود: این محله یکی از محلات کلیدی در منطقه 17 است که برای بهبود وضعیت آن برنامه‌های ویژه‌ای داریم که از جمله این برنامه‌ها افزایش سرانه فضای فرهنگی، ورزشی، آموزشی و درمانی است.

کلهری از انعقاد توافق با دانشگاه علوم پزشکی برای انجام یک پروژه بزرگ در محله ثامن خبر داد و خاطرنشان کرد: با توافق صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی قرار است خلا مرکز فرهنگی و درمانی در منطقه 17 با احداث دو مرکز ویژه برطرف شود.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از ساختمان‌های محله ثامن عقب نشینی خواهد کرد تا زمینه ساخت یک مرکز فرهنگی و یک کلینیک درمانی فراهم شود که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی قرار است همکاری‌های ویژه‌ای با شهرداری داشته باشد.

کلهری با بیان اینکه ساخت این ۲ مرکز جدید دستاوردهای زیادی خواهد داشت، تأکید کرد: مهمترین دستاورد، بالارفتن سرانه فرهنگی و سرانه درمانی پهنه جنوب غربی تهران به خصوص محلات منطقه 17 خواهد بود.

شهردار منطقه 17 با بیان اینکه توافقنامه قطعی شده و به زودی دستورات لازم برای آغاز این پروژه صادر می‌شود، بیان داشت: با توجه به تخریب فعلی ساختمان‌های معابر، ورودی محله ثامن تعریض خواهد شد و در تردد خودروها تسهیل ایجاد می‌شود و از سوی دیگر دستگاه‌های خدمت رسان مثل آتش نشانی و آمبولانس نیز با وضعیت بهتری آماده امدادرسانی خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن