اجتماعی

توزیع بسته‌های ارزاق بنیاد خیریه «مادر مهربان» بین کودکان نیازمند

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۶ توزیع بسته‌های ارزاق بنیاد خیریه «مادر مهربان» بین کودکان نیازمند

بنیاد خیریه مادر مهربان با پیوستن به پویش ایران همدل، تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق بین خانواده کودکان نیازمند شناسایی شده را بر عهده گرفته است.

توزیع بسته‌های ارزاق بنیاد خیریه «مادر مهربان» بین کودکان نیازمند

حمیدرضا جلالی، مدیرعامل بنیاد خیریه مادر مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس درباره «مشارکت بنیاد خیریه مادر مهربان در پویش ملی ایران همدل»، گفت: پس از تاکید رهبر انقلاب بر تداوم پویش ایران همدل، بنیاد مادر مهربان نیز وظیفه خود دانست تا با توانی بیش از گذشته در این رزمایش همدلی مشارکت کند تا از کودکان و خانواده‌های بیشتری حمایت شود.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های ارزاق، افزود: بیش از 700 بسته مواد غذایی پس از آماده سازی در 24 مردادماه در میان خانواده‌های شناسایی شده توسط بنیاد در استان‌های گلستان، البرز و تهران توزیع شد. بسته‌های آماده شده در مرحله جدید نیز در استان بوشهر تقدیم نیازمندان می‌شود و ان شاءالله به زودی بسته‌های ارزاق بنیاد مادر مهربان به سایر استان‌های کشور خواهد رسید.

مدیرعامل بنیاد خیریه مادر مهربان بیان داشت: با توجه به اینکه کودکان گروه هدف اصلی بنیاد هستند، علاوه بر اقلام معمول در بسته‌های غذایی مانند برنج ایرانی، حبوبات، روغن و…، خوراکی‌های خوشمزه‌ای را با توجه به سلیقه و میل کودکان در بسته‌های ارزاق خانواده‌ها قرار می‌دهیم. همچنین با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا در سراسر کشور، اقلام بهداشتی مانند ماسک کودکان و بزرگسالان و مواد شوینده به بسته‌های بنیاد اضافه شده است.

جلالی گفت: از آنجایی که کودکان و تکریم آنها برای ما بسیار اهمیت دارد، حتی به جزئیاتی مانند کارتن بسته ارزاق هم توجه داریم. داوطلبان بنیاد با حساسیت و هنرمندی این کارتن‌ها را نقاشی می‌کنند تا کودکان با دیدن این بسته‌ها حس شادی بیشتری پیدا کنند و بدانند که این بسته مخصوص آنهاست.

وی متذکر شد: هموطنان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری (ستاره هفت هشتاد، ستاره ششصد و بیست و دو، مربع) در تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق توسط بنیاد خیریه مادر مهربان طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن