اجتماعی

توزیع بسته‌‌های سلامت در ناوگان اسنپ

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۴ توزیع بسته‌‌های سلامت در ناوگان اسنپ

باشگاه رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ در تازه‌ترین اقدام خود در طرح «سفر سلامت»، به توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی اقدام می‌کند.

توزیع بسته‌‌های سلامت در ناوگان اسنپ

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، اسنپ حفظ سلامتی کاربران راننده و مسافر خود را جزو اهداف اصلی‌اش قرار داد و اقدام به آموزش توصیه‌های بهداشتی، ضدعفونی ناوگان، توزیع بسته‌های سلامت، الزامی کردن استفاده از ماسک در سفر، نصب جداکننده‌های داخل خودرو و اعطای وام‌های حمایتی به رانندگانش کرد.

پویش سفر سلامت: توزیع ۲۰هزار بسته سلامتی

باشگاه رانندگان این تاکسی اینترنتی در تازه‌ترین اقدام خود در طرح «سفر سلامت» اقدام به توزیع ۲۰هزار بسته بهداشتی می‌کند. این بسته‌ها شامل ماسک پارچه‌ای قابل شست‌وشو، محلول ضدعفونی‌کننده ۷۰ درصد الکل، بسته ۱۰۰ عددی دستکش یک‌بار مصرف، آویز مطالب آموزشی، کارت‌های هدیه استفاده از خدمات اسنپ‌دکتر و اسنپ‌فود برای جلوگیری از تردد غیرضروری است.

این بسته‌ها در بین ۲۰ هزار راننده فعال در ۶ شهر تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و اهواز توزیع می‌شود و به زودی طرح سلامتی در دیگر شهرهای کشور نیز اجرا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت بسته‌های بهداشتی می‌توانید به وبلاگ باشگاه مشتریان اسنپ مراجعه کنید.

روابط عمومی اسنپ ضمن تاکید بر ادامه‌دار بودن طرح‌های بهداشتی این شرکت می‌گوید: «هم اکنون انجام اقدامات بهداشتی به مسئولیت‌های اصلی شرکت‌ها تبدیل شده است و در کنار آن تمامی افراد جامعه وظیفه دارند تا با رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند. به همه کاربران توصیه می‌کنیم که در سفرهای اسنپی استفاده از ماسک را فراموش نکنند و حتما روی صندلی عقب بنشینند».

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن