اجتماعی

توزیع بیش از ۱۵ هزار ماسک در روز عاشورا‬ میان نیازمندان/نحوه کمک‌های مردمی به افراد بی‌خانمان

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۵ توزیع بیش از ۱۵ هزار ماسک در روز عاشورا‬ میان نیازمندان/نحوه کمک‌های مردمی به افراد بی‌خانمان

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به نحوه کمک‌های مردمی در ماه محرم به افراد بی‌خانمان گفت: بیش از ۱۵ هزار ماسک در روز عاشورا‬ میان نیازمندان توسط شهرداری و سازمان‌های مردم‌نهاد توزیع می‌شود.

توزیع بیش از ۱۵ هزار ماسک در روز عاشورا‬ میان نیازمندان/نحوه کمک‌های مردمی به افراد بی‌خانمان

سید مالک حسینی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره جزئیات نذر ماسک اظهارداشت: ‫با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، روز عاشورای حسینی، بیش از ۱۵ هزار ماسک و دیگر اقلام بهداشتی بین خانواده‌های کم درآمد در ۴ محله شهر تهران توزیع می‌شود.

وی افزود: در این طرح مشترک که سازمان با ستاد سمن‌ها در قالب پویش نذر ماسک آغاز کرده است، ضمن جمع آوری کمک‌ها، به دنبال فرهنگ سازی هستیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران درباره پیشنهاد شهرداری تهران برای نحوه پخش نذورات در میان کارتن‌خواب‌ها گفت: برخی از شهروندان تمایل دارند که نذوراتشان را که بیشتر در قالب غذای گرم است شخصا به دست افراد نیازمند برسانند که ما پیشنهاداتی در این راستا داریم که کمک‌ها به دست افراد بی‌خانمان برسد.

حسینی خاطرنشان کرد: به دلیل تراکم کمک‌ها در برخی مناطق که موجب نارضایتی اهالی محل می‌شود ما پیشنهاد می‌کنیم شهروندان نذورات خود را به خیریه‌ها و‌موسسات غیردولتی فعال در این حوزه‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن