اجتماعی

توزیع بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کیت کرونا به مراکز درمانی دولتی

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۵ توزیع بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کیت کرونا به مراکز درمانی دولتی

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کیت کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مراکز درمانی دولتی طی شش ماه سال جاری خبر داد.

توزیع بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کیت کرونا به مراکز درمانی دولتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی یوسفی درباره آمار توزیع کیت‌های کرونا اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد خرید کیت‌های کووید ۱۹ از شرکت‌های دانش بنیان و تولید داخل بوده است و با توجه به اینکه کشور با تحریم‌‌های ظالمانه مواجه است پشتکار و دانش علمی جوانان در این دوره حساس نشان از توانمند بودن آنها در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه‌های پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون ۱۶۰ هزار کیت تشخیصی برای مراکز درمانی دولتی توزیع شده است، افزود: بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار کیت استخراج نیز در ۶ ماه اول سال جاری برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطر نشان کرد: تمامی کیت‌های خریداری شده توسط هیات امنا دارای مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی بوده و تاییدیه انستیتو پاستور را گرفته‌اند و از لحاظ کیفیت با کیت‌های خارجی برابر بوده و حتی در مواردی برتری دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن