اقتصادی

توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۳ توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با سفیر ایران درویتنام به تشریح اهمیت بازار نوظهور ویتنام برای صادرات محصولات کشورمان پرداخت.

توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمید زادبوم در دیدار با سفیر جدید ایران در ویتنام به تشریح اهمیت بازار نوظهور ویتنام برای صادرات محصولات کشورمان و موضوعات مهم قابل پیگیری توسط نمایندگی کشورمان پرداخت.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به آمادگی سازمان متبوع خود برای ارائه هر نوع مساعدت در مورد اطلاع‌رسانی از آخرین تصمیمات و ابتکارات تجاری اتخاذ شده برای تسهیل تجارت، بر همکاری سازمان به عنوان یک بازوی قوی و موثر نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تاکید کرد.

در این دیدار نظری، سفیر ایران در ویتنام نیز با قدردانی از تعامل سازنده سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد برای تحکیم روابط دو کشور و توسعه بازار در ویتنام اقدامات لازم صورت گیرد.

در این دیدار همچنین برگزاری هر چه موثرتر دهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین دو کشور، اقدامات لازم برای رفع موانع صادرات ایران به ویتنام و قرار گرفتن ایران در فهرست کشورهای مجاز برای صادرات محصولات دامی به ویتنام، برخورداری صادرکنندگان ایرانی از مزیت تعرفه‌های دولت کامله الوداد و مناسبات تجارت خارجی ویتنام مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن