اقتصادی

توضیحات بانک تجارت درباره یک خبر

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۷ توضیحات بانک تجارت درباره یک خبر

بانک تجارت در واکنش به انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان «72 درصد بانک‌ها از انتشار به موقع صورت‌های مالی سال 98 خودداری کردند» در تاریخ 3 شهریورماه، توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرده است.

توضیحات بانک تجارت درباره یک خبر

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت در واکنش به انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان «72 درصد بانک‌ها از انتشار به موقع صورت‌های مالی سال 98 خودداری کردند» در تاریخ 3 شهریورماه، توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرده که در ادامه آمده است:

۱- انتشار صورت های مالی بانک ها صرفا با تایید سازمان حسابرسی امکان پذیر است و به رغم اینکه بانک تجارت یکی از اولین بانکهای ارائه دهنده صورتهای مالی خود به سازمان یادشده بوده اما فرآیند تایید به سبب شیوع ویروس کرونا طولانی تر شده و به محض تایید در اولین فرصت از سوی بانک تجارت صورتهای حسابرسی شده بر روی سایت کدال قرار گرفته است.

۲- عدم انتشار صورتهای مالی در موعد مقرر سنوات ماقبل به تبع شرایط حاکم بر کشور به سبب شیوع ویروس کرونا و طولانی تر شدن فرآیندهای حوزه نظارت و بررسی از سوی نهادهای حاکمیتی ذی ربط، رخ داده و این مورد در گزارش مربوطه منعکس نشده است. سایر نهاد های حکومتی نیز به واسطه مدیریت همین شرایط اقدام به تمدید مدت زمان فرآیندهای کسب و کاری نموده اند. به عنوان مثال در حال حاضر سازمان امور مالیاتی کشور تاخیر در فرآیند ارائه اظهارنامه مالیاتی را تا شهریور ماه به سبب وضعیت حاکم بر کشور با توجه به پاندمی کرونا ، مجاز دانسته است.

لازم به توضیح است با عنایت به موارد فوق و تلاش همکاران حوزه مالی بانک، صورت های مالی در فاصله ۱۵ روز پس از زمان اشاره شده منتشر گردیده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن