اقتصادی

توضیحات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره یک خبر

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۰:۴۳ توضیحات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره یک خبر

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در واکنش به انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان «72 درصد بانک‌ها از انتشار به موقع صورت‌های مالی سال 98 خودداری کردند» در تاریخ 3 شهریورماه، توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرده است.

توضیحات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره یک خبر

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در واکنش به انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان «72 درصد بانک‌ها از انتشار به موقع صورت‌های مالی سال 98 خودداری کردند» در تاریخ 3 شهریورماه، توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرده است که در ادامه آمده است:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌طور منظم صورت‌های مالی خود را روی وب‌سایت بانک منتشر کرده و این اطلاعات در دسترس عموم مردم قرار دارد. صفحه مربوط به صورت‌های مالی بانک از طریق بخش «درباره بانک»، پنجره «گزارشات و شفافیت مالی» و صفحه «استانداردهای شفافیت اطلاعات» در دسترس عموم مردم است. می‌توان در قسمت «صورت‌های مالی و اظهار نظر حسابرس مستقل» صورت‌های مالی حسابرسی شده سال‌های گذشته از جمله سال 1398 را مشاهده کرد.

گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ابتدای هر سال صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال گذشته را روی وب‌سایت بانک منتشر کرده و پس از انجام حسابرسی نیز صورت‌های مالی حسابرسی شده را روی وب‌سایت خود منتشر می‌کند.

شفافیت مالی بانک مهر ایران و انتشار منظم اطلاعات یکی از دلایلی بود که در سال گذشته این بانک مورد توجه نهادهای بین‌المللی قرار گرفت. از جمله اینکه از سوی نشریه بنکر به‌عنوان سومین بانک برتر جهان از نظر رشد دارایی‌های منطبق بر شریعت انتخاب شد و دیگر اینکه سازمان همکاری اسلامی (OIC) جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام را به‌دلیل تلاش‌های قابل توجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ترویج بانکداری اسلامی، حمایت از توسعه تولید صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی، به مدیرعامل این بانک اعطا کرد.

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن