اقتصادی

تولید کنندگان قیمت تخم مرغ را به صرفه‌نمی‌دانند

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۳ تولید کنندگان قیمت تخم مرغ را به صرفه‌نمی‌دانند

یک مقام مسئول در سازمان حمایت با تایید عرضه تخم مرغ در بازار با قیمت بالا گفت: اگرچه ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب عرضه هر شانه تخم مرغ را 20 هزار تومان تعیین کرده،‌اما تولید کنندگان معتقدند قیمت تمام شده این کالا بیشتر از نرخ مصوب است.

تولید کنندگان قیمت تخم مرغ را به صرفه‌نمی‌دانند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مجید ارغنده پور در مورد افزایش قیمت تخم مرغ اظهار داشت: قیمت مصوب هر شانه تخم مرغ حدود 20 هزار تومان است و عرضه تخم مرغ با قیمتی بیشتر از 20 هزار تومان تخلف است.

این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه تخلف گران فروشی تخم مرغ از جانب تولید کنندگان است و کمتر در شبکه تولید شاهد این تخلف هستیم، بیان داشت: تولید کنندگان تخم مرغ معتقدند که هزینه تولید تخم مرغ بیشتر از قیمت کارشناسی آن است، در حالی که براساس کارشناسی های انجام شده توسط سازمان حمایت هزینه های مختلف تولید تخم مرغ در نظر گرفته شده است و قیمتی برای عرضه تخم مرغ تعیین شده است.

وی افزود: ضمن اینکه قیمت پیشنهادی تخم مرغ توسط نمایندگان بخش خصوصی و دولتی در ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت قیمت هر شانه 20 هزار تومان برای تخم مرغ در نظر گرفته شده است.

ارغنده پور با بیان اینکه مبنای اعمال قانون قیمت مصوب تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار است، گفت: عرضه تخم مرغ با قیمتی بیش از 20 هزار تومان در هر شانه تخلف است.

وی در مورد قیمت گذاری خودرو نیز بیان داشت: متولی قیمت گذاری خودرو شورای رقابت است و شورای رقابت قیمت گذاری کالاهایی که احتمال انحصار در آنها وجود دارد را بر عهده دارد.

ارغنده پور بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی باید گرانی را پذیرفت، اما باید با گران فروشی، کم فروشی و احتکار مبارزه کرد و با متخلفین برخورد شود.

وی در مورد کمبود کره در بازار اظهار داشت: ورود ما به موضوع تنظیم بازار کره در چند روز آینده این موضوع را حل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن