اجتماعی

تکلیف شورایاری‌ها بزودی مشخص می‌شود/مخالف بیکاری دستفروشان هستیم

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۹:۲۴ تکلیف شورایاری‌ها بزودی مشخص می‌شود/مخالف بیکاری دستفروشان هستیم

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تکلیف شورایاری‌ها بزودی از طریق استفساریه از دیوان عدالت اداری مشخص می‌شود، گفت: شورایاری‌ها نقش مهمی در بهبود وضعیت محلات شهر تهران دارند.

تکلیف شورایاری‌ها بزودی مشخص می‌شود/مخالف بیکاری دستفروشان هستیم

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ درباره انتخابات شورایاری‌ها و تصمیم اخیر دیوان عدالت اداری در مورد شورایاری‌ها اظهار داشت: شورایاری‌ها نقش مؤثری در کمک به بهبود وضعیت محله‌های شهر دارند و ما هم در شورای شهر از تصمیمات آنها بهره‌‌مند می‌شویم.

وی افزود:‌در حال حاضر منتظر استفساریه از دیوان عدالت هستیم که دقیقاً متوجه شویم که آیا مصوبه دیوان عدالت اداری مربوط به این دوره می‌شود یا قابلیت اجرا از سال آینده دارد.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تکلیف شورایاری‌ها بزودی با استفساریه از دیوان عدالت اداری مشخص می‌شود، گفت: به هر حال باید تابع قانون باشیم و بر اساس آن عمل کنیم، ولی به نظرم مجلس شورای اسلامی باید به این موضوع ورود کند و نمایندگان مجلس برای شورای محلات قانونی وضع کنند.

نمی‌خواهیم دست‌فروشان بیکار شوند

خلیل‌آبادی در ادامه در مورد فعالیت دستفروشان در پایتخت گفت: موضع شهرداری در این زمینه مشخص است لایحه مربوطه نیز در شورای شهر به تصویب رسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مدیریت شهری در مورد دستفروشان به صورت یک بام و دو هوا عمل می‌کند گفت:‌دستفروشان باید در محل‌های مشخص فعالیت کنند ما هم مخالفیم که در شرایط فعلی اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و کرونا این افراد بیکار شوند.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌بنابر این برای اینکه نظم شهر حفظ شوند و دستفروشان بیکار نشوند، فقط باید دستفروشان در محل‌های اعلام شده بساط خود را برای فروش پهن کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن