سیاسی

تیم اقتصادی دولت برای بازگرداندن ارزش پول ملی تدبیر کند

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۹ تیم اقتصادی دولت برای بازگرداندن ارزش پول ملی تدبیر کند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت تدابیر و راهکارهای لازم برای بازگرداندن ارزش پول ملی را پیش‌بینی کند، گفت: بیش از این نگذارید فشارهای وارده موجب شکستن استخوان‌های اقشار ضعیف جامعه به ویژه حقوق‌بگیران، کارمندان، کارگران و سایر صنوف شود.

تیم اقتصادی دولت برای بازگرداندن ارزش پول ملی تدبیر کند

به گزارش فارس به نقل از خانه ملت، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (دوشنبه، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، آرزوی توفیق بیشتر برای مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد امام و شهدای عزیز به ویژه شهدای فدائیان اسلام و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، گفت: یکی از ثمرات خون پاک آنها، سرنگونی دیکتاتور دوران ما ترامپ جنایتکار بود و از پیامدهای دیگر خون بهای آنان مجازات عاملان و امران ترور ناجوانمردانه این عزیزان است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است دستگاه‌های مسئول به ویژه وزارت امور خارجه موضوع این جنایت را از طریق مجاری قانونی و مجامع بین‌المللی پیگیری کند تا عاملان و امران به مجازات اعمال سنگین خود برسند.

وی خطاب به وادادگان در برابر استکبار جهانی، افزود: تاریخ را مطالعه کنید سران مستکبر همواره برای رسیدن به اهداف و منافع خود از شما حمایت نخواهند کرد و هر موقع احساس کنند برای آنها سودی ندارید شما را نیز همانند محمدرضا پهلوی که خفت بار از کشور فرار کرد و سایر کشورها از پذیرفتن وی اجتناب کردند و در نهایت در مصر درگذشت، رها می‌کنند، گذشته را فراموش نکنید این یکی از هزاران نمونه بی وفایی و به بدعهدی آنان است؛ امید است که بیدار شوید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: رئیس جمهور محترم لازم است، در باقیمانده فرصت دوره دوم ریاست جمهوری خود، امور و کارهای کشور را جدی گرفته و نگذارد این مشکلات و گرفتاری‌ها به ویژه در حوزه معیشت مردم، بیشتر شود.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت به همراه کارشناسان اقتصادی کشور تدابیر و راهکارهای لازم برای بازگرداندن ارزش پول ملی را پیش‌بینی کنند، ادامه داد: بیش از این نگذارید فشارهای وارد موجب شکستن استخوان‌های اقشار ضعیف جامعه به ویژه حقوق‌بگیران، کارمندان، کارگران و سایر صنوف شود؛ شما و همکارانتان در مقابل درد و رنج مردم مسئول هستید.

دولت روزی باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم کاری خود باشد

بشیری افزود: روزی باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم کاری خود بوده تا برای همه مسئولان و دولتمردان آینده عبرتی باشید و آنها نیز بدانند هنگام پذیرش مسئولیت باید با فعالیت و تلاش حداکثری زمینه رفع دغدغه و گرفتاری مردم را فراهم کنند نه اینکه موقع کار، بی توجه و با رفتن به قرنطینه نسبت به درد و رنج مردم بی تفاوت باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه کرونا امروز بلای جان انسان‌ها شده و متاسفانه تعداد زیادی از مردم را مورد حمله قرار داده، تصریح کرد: به خانواده همه جانباختگان این ویروس منحوس تسلیت می‌گویم و از زحمات کادر پزشکی و پرستارها تشکر می‌کنم.

بشیری با بیان اینکه از ستاد ملی کرونا کشور به ویژه رئیس جمهور می‌خواهم راهکار بهتر و دقیق تر برای مبارزه با این ویروس به کار گیرند، گفت: دادستان کل کشور به بررسی عملکرد ستاد ملی کرونا بپردازد تا در صورت کوتاهی و غفلت از سوی مسئولان، اقدامات مناسب برای برطرف شدن این کوتاهی‌ها و برخورد قانونی با مقصران انجام گیرد.

وی بیان کرد: تکمیل کمربندی پاکدشت، شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب‌های پاکدشت و شریف‌آباد، تکمیل استادیوم ۵ هزار نفری پاکدشت، تکمیل بیمارستان شریف آباد، برطرف کردن مشکلات تعاونی مسکن ویژه کارگری امیرالمومنین به جدیت دولت و مسئولان استانی نیاز دارد؛ بیش از این کوتاهی نکنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تنقیح قوانین بیشتر مورد توجه قرار گیرد، از ارتش و سپاه که این روزها با برگزاری رزمایش‌های بسیار قدرتمند استکبار جهانی که روسیاه بود را بیشتر روسیاه کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن