اقتصادی

ثبت اولین افزایش دکل‌های نفتی آمریکا پس از 15 هفته کاهش بدون توقف

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۳۳ ثبت اولین افزایش دکل‌های نفتی آمریکا پس از 15 هفته کاهش بدون توقف

پس از 15 هفته متوالی رکورد کاهش تعداد دکل های نفت و گاز آمریکا، شرکت های انرژی این کشور 10 دکل بر تعداد دکل های فعال نفت و گاز این کشور افزودند.

ثبت اولین افزایش دکل‌های نفتی آمریکا پس از 15 هفته کاهش بدون توقف

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، تعداد دکل های فعال نفت و گاز آمریکا هفته گذشته برای نخستین بار از ماه مارس افزایش یافت و شرکت های انرژی آمریکا بیشترین تعداد دکل های نفتی در 7 ماه گذشته را اضافه کردند چراکه با افزایش قیمت نفت، تولیدکنندگان نفت شیل شروع به حفاری کرده اند.

بیکر هیوز، بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی جهان در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد تعداد دکل های نفت و گاز آمریکا به عنوان شاخصی برای تعیین تولیدات آتی، در هفته منتهی به 21 آگوست 10 دکل افزایش یافته و به 254 دکل رسیده است.

پیش از این هفته، تعداد دکل ها رکورد کمترین تعداد برای 15 هفته متوالی را ثبت کرده بود.

تعداد دکل های نفتی آمریکا 11 دکل افزایش یافته و به 183 رسیده است که بیشترین تعداد از هفته منتهی به 17 ژوئن به شما می رود. تعداد دکل های گازی یک دکل کاهش یافته و به 69 دکل رسیده است.

بیش از نیمی از دکل های نفتی آمریکا در حوزه پرمیان در غرب تگزاس و شرق نیومکزیکو واقع شده اند جایی که این 10 دکل به فعالیت بازگشتند و از 117 دکل فعال در هفته پیش از آن که کمترین میزان در تاریخ به شمار می رفت به 127 دکل فعال در هفته گذشته رسید. این افزایش، بیشترین افزایش هفتگی در شمارش دکل های پرمیان از ماه دسامبر به شمار می رود.

قیمت نفت آمریکا از ماه آوریل که رکورد کمترین رقم را زد تاکنون 120 درصد افزایش ارزش را ثبت کرده است اما هنوز حدود 32 درصد از قیمت آغاز سال کمتر است.

قیمت نفت در روز جمعه 42 دلار در هر بشکه معامله شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن