سیاسی

جانشین فرمانده ارتش: آمادگی نیروهای مسلح احترام نظام بین‌الملل را به دنبال داشته است

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۴ جانشین فرمانده ارتش: آمادگی نیروهای مسلح احترام نظام بین‌الملل را به دنبال داشته است

امیر دادرس با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان بر لبه دانش و فناوری حرکت می‌کنند، گفت: آمادگی نیروهای مسلح احترام نظام بین‌الملل را در پی داشته به طوریکه این قدرت امروز یک واقعیت گویا و انکار ناپذیر است

جانشین فرمانده ارتش: آمادگی نیروهای مسلح احترام نظام بین‌الملل را به دنبال داشته است

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیرمحمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی‌ویکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استفاده از تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس همواره مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تمام تلاش خود را برای استفاده از این تجارب گرانبهای به‌کار گرفته است.

وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان بر لبه دانش و فناوری حرکت می‌کنند و تجهیزات و فناوری‌هایی داریم که گاهی در دنیای امروز هم موجود نیست، اما بیان آنها مصلحت نیست. آمادگی نیروهای مسلح احترام نظام بین‌الملل را در پی داشته به طوریکه این قدرت امروز یک واقعیت گویا و انکار ناپذیر است.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب هر آنچه توانسته‌اند انجام داده‌اند، آیا چیزی بیش از این می‌توانستند انجام دهند، آنها به‌جای این تلاش‌های بیهوده بهتر است مشکلات داخلی کشورشان را حل کنند. کشور آنها در حال فروپاشی است و بهتر است به‌دنبال حل مشکلات خودشان باشند. آمریکایی‌ها بهتر است به‌دنبال راه‌حلی برای عدم همراهی بین‌المللی باشند و به بی‌اخلاقی‌های رفتاری خود توجه کنند.

امیر دادرس خاطرنشان کرد: اگر چه ممکن است امروز در داخل کشور با مشکلاتی روبرو باشیم؛ اما ما نظامی داریم که رهبرش امام‌گونه و اخلاق، حاکم بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی مردم است؛ اما رهبران آمریکا افتخارشان بی‌اخلاقی است.

وی اظهار داشت: آنچه ما از آمریکایی‌ها می‌دانیم و آنچه در فضای مجازی بیان می‌شود، بسیار متفاوت است. رفتار رئیس‌جمهور آمریکا چندش‌آور است. او تا به‌حال بنابر اعلام خود آمریکایی‌ها بیش از 20‌هزار دروغ از تریبون رسمی گفته است و افتخار او دستگیری پناهندگان مکزیکی و جدا کردن فرزندان آنها از والدینشان است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: رئیس‌جمهور آمریکا روابط نامشروع و ناصحیح با فرزندش را به‌عنوان یک افتخار اعلام می‌کند؛ این آن چیزی است که در فضای مجازی به‌عنوان یک الگو معرفی می‌شود؛ پس لازم است که همه ما در عرصه مجازی با سواد رسانه‌ای وارد شویم و توجه کنیم سمت و سوی اخبار چیست.

امیر دادرس با بیان اینکه قدرت امریکا رو به افول است، افزود: امروز کشورهایی که در هژمونی آمریکا بودند از او فاصله گرفته‌اند و ما شاهد ظهور قدرت‌های جهانی جدید هستیم و یک‌جانبه‌ گرایی در حال از بین رفتن است. امروز به آن چنان قدرت و عزتی رسیده‌ایم که اگر کشتی به آن سوی جهان می‌فرستیم به‌خوبی مأموریتش را بدون هیچ مزاحمتی انجام می‌دهد؛ این سایه قدرت ما در آن منطقه است؛ البته ممکن است ما کمتر قدر آن را بدانیم، زیرا فضای مجازی نمی‌گذارد ما با واقعیت روبه‌رو باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن