اقتصادی

جریمه 18 میلیون دلاری بی‌ام‌و در آمریکا

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۲۳ جریمه 18 میلیون دلاری بی‌ام‌و در آمریکا

شرکت بی‌ام و آلمان و دو زیرمجموعه آن در آمریکا توافق کردند، برای بسته شدن پرونده ارائه اطلاعات غلط درباره جزییات فروش این شرکت در آمریکا 18 میلیون دلار جریمه بپردازند.

جریمه 18 میلیون دلاری بی‌ام‌و در آمریکا

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت بی‌ام و آلمان و دو زیرمجموعه این شرکت به خاطر انتشار اطلاعات غلط از حجم فروش در آمریکا 18 میلیون دلار جریمه به مقامات آمریکایی می‌پردازند.

کمیسیون اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که بین سال‌های 2015 تا 2019 بی‌ام و در باره فروش خود در آمریکا اطلاعات غلط ارائه کرده و این مسئله به خودروساز آلمانی کمک کرده است تا شکاف بین فروش واقعی و هدف‌گذاری فروش خود در آمریکا را پر کند و بتواند جایگاه پیشتاز خود را در مقابل دیگر خودروسازان را حفظ کند.

تحقیقات در این زمینه از سال 2019 آغاز شده و بی‌ام‌و مدعی است هیچ مدرکی دال بر دست داشتن بی‌ام‌و در ارائه اطلاعات غلط به صورت عمدی وجود ندارد.

کمیسیون اوراق بهادار آمریکا می‌گوید که بی‌ام و به نمایندگی‌های فروش خود پول داده تا به صورت غلط خودروهایی که فروش نرفته را به عنوان خودروهای فروش رفته بر اساس تسهیلات عنوان کنند.

این کمیسیون آمریکایی مدعی است بی‌ام و در این زمینه سهامدارانش را درباره میزان فروش خود در آمریکا گول زده و آنها را درباره حجم تقاضا برای خودروهای بی‌ام‌و در بازار آمریکا به اشتباه انداخته است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن