اجتماعی

جزئیات اجرای رزمایش «ایران همدل-اطعام مهدوی» اعلام شد

پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ – ۰۰:۰۵ جزئیات اجرای رزمایش «ایران همدل-اطعام مهدوی» اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اجرای رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی همزمان با سراسر کشور در ماه مبارک رمضان توسط این نهاد در تهران خبر داد.

جزئیات اجرای رزمایش «ایران همدل-اطعام مهدوی» اعلام شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس،سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام تشکیل ستاد اطعام مهدوی،گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و اهمیت موضوع معیشت نیازمندان،ستاد اطعام مهدوی در استان تهران تشکیل شد.

وی افزود: سال گذشته پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر راه ­اندازی "رزمایش گسترده مواسات و همدلی"به منظور "ترویج فرهنگ خیر، احسان و نشر سنت­‌های حسنه" در کشور به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم و در پی شیوع ویروس کرونا،کمیته امداد استان تهران همزمان با سراسر کشور رزمایش "ایران همدل "را با هدف کمک به جامعه هدف همزمان با نیمه شعبان آغاز و تا پایان سال ادامه یافت.

پرپنچی بیان کرد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت تمامی امدادگران، نیروهای بسیجی ، جهادی ، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران،اصناف، سازمان‌ها، نهادها،دانشگاه‌ها، موسسات خیریه، نیروهای نظامی و …. یکبار دیگر عزم ملی در اطعام نیازمندان را در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی اجرایی نماییم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد :سال گذشته علیرغم وجود بیماری کرونا و ایجاد مشکلات اقتصادی برای تمام اقشار جامعه،خوشبختانه خیران با مشارکت فعالانه و اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی کمیته امداد استان تهران را همراهی نمودند و در کنار این نهاد به کمک نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت آمدند .

پرپنچی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های ذیل در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی، کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.
– شماره گیری کد دستوری #۱۰۲۱۸۸۷۷*
– شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ ۰۲۱ و درج عدد ۱۴
– شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن