اجتماعی

جزئیات برنامه‌های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌‌های اجتماعی در مدارس

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۴ جزئیات برنامه‌های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌‌های اجتماعی در مدارس

دستور العمل اجرایی «برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی» در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

جزئیات برنامه‌های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌‌های اجتماعی در مدارس

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با توجه به راهبرد کلان نظام تعلیم و تربیت مبنی بر گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان و در سطح مدارس از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، «دستورالعمل اجرایی برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی» به ادارات کل استان ابلاغ شد.

ترویج و فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، ارتقای مهارت‌های خود مراقبتی دانش‌آموزان و ترویج آن در سطح مدارس، جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی برای جلب مشارکت در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه‌سازی عمومی در مورد عوامل مخاطره آمیز کودکان و نوجوانان در زمینه آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر جزو اهداف اختصاصی این دستورالعمل بیان شده است.

همچنین سیاست‌های ذکر شده در این دستورالعمل شامل استفاده از ظرفیت مجازی و شبکه شاد برای ترویج پیام‌های این حوزه، حمایت از ابتکارات کانون‌های یاریگران زندگی و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر در دوران کرونا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن