اجتماعی

جزئیات درگیری اراذل و اوباش درقیطریه/ متهمان «BMW»سوار در الهیه دستگیر شدند

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۲۰:۱۴ جزئیات درگیری اراذل و اوباش درقیطریه/ متهمان «BMW»سوار در الهیه دستگیر شدند

پلیس امنیت پایتخت از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به درگیری و نزاع منجر به تخریب ساختمان در قیطریه تهران کرده بودند.

جزئیات درگیری اراذل و اوباش درقیطریه/ متهمان «BMW»سوار در الهیه دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان درگیری و نزاع منجر به تخریب ساختمان و اموال خصوصی در محله قیطریه خبر داد و گفت: متهمان در کمتر از 24 ساعت شناسایی و به دادسرا معرفی شدند.
سرهنگ "غلامحسین زراعتکار" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: غروب روز یکشنبه مورخه 21 دی ماه تعدادی از اراذل و اوباش شمال شهر تهران با استفاده از دو دستگاه خودروی BMw و مزدا 3 درحالیکه پلاک خودروها را مخدوش نموده بودند با حضور در یکی از محلات قیطریه با در دست داشتن آلات و ادوات همراه(قمه و شمشیر) با انجام تحرکات و اقدامات اوباشگری به درب ساختمان یکی از شهروندان ساکن در این محل که ظاهرا از مدت ها قبل با وی خصومت شخصی داشته اند حمله ور شدند.

وی گفت:این افراد پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به تخریب و شکستن شیشه های درب ورودی ساختمان و لابی و ورود به واحد منزل شاکی را داشتند که در همین راستا قبل از این اقدام مجرمانه به جهت اطلاع به پلیس 110 از محل متواری می شوند.

وی افزود: با توجه به شکایت شاکی و گزارشات مردمی، نتیجه تحقیقات صورت گرفته طی گردشکاری به مرجع قضایی ارسال و دستورات لازم اخذ و در ادامه روند رسیدگی پرونده بلافاصله با همکاری شاکی،هویت متهمان پرونده شناسایی شد.

سرهنگ زراعتکار تصریح کرد: در فاصله کمتر از 24ساعت 3نفر از متهمان اصلی این پرونده در مخفیگاهشان در حوالی الهیه در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار از چنگ ماموران را داشتند، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان این پرونده دارای چندین فقره سابقه شرارت و شرب خمر و مشارکت در نگهداری مشروبات الکلی هستند، گفت: افراد دستگیر شده در اظهاراتشان به بزه ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را گرفتن زهر چشم از شاکی به علت کینه و اختلاف چندین و چند ساله با وی و خانواده اش ذکر کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن