سیاسی

جزئیات ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان/ دو پنل تخصصی انتخابات 1400

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ – ۲۰:۲۴ جزئیات ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان/ دو پنل تخصصی انتخابات 1400

رییس ستاد برگزاری ششمین مجمع عمومی سالیانه حزب ندای ایرانیان از جزئیات برگزاری ششمین مجمع عمومی این حزب خبر در دوازدهم دیماه سال جاری خبر داد.

جزئیات ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان/ دو پنل تخصصی انتخابات 1400

عیسی چمبر رییس ستاد برگزاری ششمین مجمع عمومی سالیانه حزب ندای ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، از جزئیات برگزاری ششمین مجمع عمومی این حزب در دوازدهم دیماه سال جاری خبر داد.

چمبر با اشاره به شیوه برگزاری این مجمع گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا و با توجه به لزوم برگزاری مجمع عمومی سالیانه، حزب ندای ایرانیان اولین حزبی در میان احزاب است که نسبت به برگزاری مراسم در شرایط فعلی مبادرت می‌ورزد و در این باره بررسی‌های لازم درمورد نوع بستر و نرم افزار برگزاری این مراسم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و پلتفرم مورد نظر این هفته نهایی می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مهمانان ویژه این مجمع عمومی نیز اظهار داشت: مطابق کنگره‌های قبلی مهمان‌ها از شخصیت‌های سیاسی تراز اول کشور و همچنین صاحب‌نظران سیاسی حزبی و دانشگاهی متعدد خواهند بود ولی هنوز هماهنگی نهایی نشده است.

رییس ستاد برگزاری ششمین مجمع عمومی سالیانه حزب ندای ایرانیان همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون ورود یا عدم ورود حزب به مقوله انتخابات شوراها و ریاست جمهوری 1400 در این مجمع عمومی تصریح کرد: دو پنل جداگانه در مورد انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کنگره است و سعی ما این است که شفاف‌تر از پیش به هر دو انتخابات و راهکارهای ممکن حزب و فراتر از آن حوزه سیاسی در این دو انتخابات بپردازیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن