اجتماعی

جزئیات طرح«امداد الکترونیک» در کمیته امداد اعلام شد

يکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۳ جزئیات طرح«امداد الکترونیک» در کمیته امداد اعلام شد

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از راه‌اندازی طرح امداد الکترونیک در سال جاری خبر داد و گفت: در این سامانه همه خدمات ارائه شده به مددجویان به طور شفاف مشخص خواهد شد.

جزئیات  طرح«امداد الکترونیک» در کمیته امداد اعلام شد

جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «امداد الکترونیک چه اموری را تحت پوشش قرار می‌دهد؟»، اظهار داشت: هدف از این موضوع شفافیت فعالیت و ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در فضای نرم‌افزاری است تا تمامی خدمات کمیته امداد و درآمدهای کسب شده به صورت شفاف در اختیار و نظر مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: انوع خدمات در ابعاد مختلف چه امور مالی و چه نوع خدماتی که به مدد جویان ارائه می‌کنیم شفاف شده و در این سامانه ثبت خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد بیان داشت: برای نمونه فردی که برای تهیه جهیزیه به کمیته امداد مراجعه کرد، بعد از چند ماه دیگر خدمت دیگری را در خواست کرد؛ همه این خدمات ارائه شده به مددجو و وضعیت آن مشخص شود تا بررسی کنیم که آیا باید مادام‌العمر مستمری دریافت کند یا این فرد توانمند شده و باید از ‌تحت پوشش خارج‌ شود.

صباغیان خاطرنشان کرد: همه مسائل در این سامانه شفاف می‌شود و به بیان دیگر نوعی درگاهی شیشه‌ای ایجاد خواهد شد؛ این سامانه در سال جاری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن