سیاسی

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس | حجت‌الاسلام قرائتی: بنیاد مهدویت بیش از 300 مبلغ به نقاط مختلف اعزام کرده

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۴۳ جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس | حجت‌الاسلام قرائتی: بنیاد مهدویت بیش از 300 مبلغ به نقاط مختلف اعزام کرده

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌رئیس بنیاد مهدویت در نشست کمیسیون عنوان کرد این بنیاد بیش از 300 مبلّغ را در حوزه مهدویت تربیت و به نقاط مختلف کشور اعزام ‌کرده که هر یک از این مبلغین شاگردان زیادی را در این حوزه تربیت کردند.

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس | حجت‌الاسلام قرائتی: بنیاد مهدویت بیش از 300 مبلغ به نقاط مختلف اعزام کرده

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز با حضور در جلسه کمیسیون مطالبی را در حوزه کاری این ستاد عنوان و خواستار کمک برای تقویت جایگاه و عملکرد این ستاد شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را برای بهبود و تقویت جایگاه و عملکرد ستاد اقامه نماز ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: حجت‌الاسلام قرائتی که ریاست بنیاد مهدویت را بر عهده دارد مطالبی را در خصوص عملکرد این بنیاد ارائه کرد.

نصیرایی گفت:‌رئیس بنیاد مهدویت عنوان کرد که این بنیاد بیش از 300 مبلغ را در حوزه مهدویت تربیت و به نقاط مختلف کشور اعزام کرده که هر یک از این مبلغین شاگردان زیادی را در حوزه فعالیت خود تربیت کردند که بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن