اجتماعی

جزئیات پویش «ایران همدل» در ماه »محرم »و «صفر»/ جمع آوری نذورات در 150 مکان

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۹ جزئیات پویش «ایران همدل» در ماه »محرم »و «صفر»/ جمع آوری نذورات در 150 مکان

معاون مشارکت های مردمی و توانمند سازی سازمان بهزیستی با اشاره به اجرای پویش ایران همدل در ماه محرم و صفر، گفت:‌خیرین و شهروندان می توانند نذورات و کمک‌های خود را در 150 مکان در تهران تحویل داده یا از طریق شماره حساب واریز کنند.

جزئیات پویش «ایران همدل» در ماه »محرم »و «صفر»/ جمع آوری نذورات در 150 مکان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ذوالفقار یزدانمهر، معاون مشارکت های مردمی،موسسات غیردولتی، توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشوردر شبکه خبر با اشاره به برگزاری پویش «ایران همدل»، اظهار داشت: این پویش به صورت متمرکز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، وزارت ارتباطات، سازمان بهزیستی و صدا و سیما از عید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود تا از این طریق کمک‌های خیرین و مردم را جمع‌آوری و به دست نیازمندان برسانیم.

وی با اشاره به شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به عنوان شعار پویش ایران همدل، افزود: مردم می‌توانند با شماره کارت 6277607777777777 و #14* در این پویش مشارکت کرده و کمک‌های خود را ارائه کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: این پویش نیز با استقبال خوب مردم روبرو شد؛ به طوری که حدود 281 میلیارد تومان مشارکت نقدی و غیرنقدی به سازمان بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت پوشش آن صورت گرفت و به دست جامعه هدف رسید.

یزدانمهر با اشاره به تفاوت پویش ایران همدل با پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان، بیان داشت: تفاوت این دو پویش این است که پویش ایران همدل به صورت متمرکز بوده و مجموع کمک‌ها در یک شماره حساب جمع می‌شود و بین مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 260 هزار دانش‌آموز و32 هزار دانشجو در سازمان بهزیستی، ابراز داشت: در پویش مشق مهر سال گذشته لوازم التحریر و کوله‌پشتی به دانش‌آموزان تحت پوشش داده شد که امسال نیز این پویش اجرا خواهد شد. همچنین رئیس بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی کرده تا به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش تبلت کمک آموزشی اهدا کند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه‌های جمع آوری نذورات هیأت‌های مذهبی و خیرین در ماه محرم، یادآور شد: بسته‌های معیشتی و بهداشتی ـ‌ درمانی در اختیار مددجویان، معلولان، سالمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه با همکاری شهرداری و هیأت‌های مذهبی، 150 مکان در تهران مشخص شده تا نذورات و کمک‌های خیرین جمع آوری و بین مددجویان این سازمان توزیع شود.

یزدانمهر با اشاره به جمع آوری جیره خشک نذورات مردم در هیأت‌های مذهبی و توزیع آن بین مددجویان سازمان بهزیستی، تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها یکی از اولویت‌های این سازمان آن است که لوازم التحریر مورد نیاز کل دانش‌آموزان تحت پوشش را تأمین کند.

وی با تأکید بر اینکه وسایل بهداشتی، دارویی و درمانی همچنان از اقلام مورد نیاز مراکز نگهداری سالمندان و معلولان سازمان بهزیستی است، گفت: امیدواریم با این کمک‌ها همه مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش بتوانند از کمک‌های معیشتی و نذورات مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن