سیاسی

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ – ۰۴:۰۴ جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز برگزار شد.

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه 13 آذرماه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور چند تن از مسؤولان امنیتی و اقتصادی تشکیل گردید علاوه بر تحلیل مسائل جاری روز، مسائلی همچون "نقش نفوذ و عناصر نفوذی در ایجاد بحرانهای تصنعی و نقطه ای در معیشت مردم" و " ناکارآمدی و عدم هماهنگی برخی از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادها در مقابله با فشارهای حداکثری اعمال شده از سوی دشمنان" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری، همچنین ضمن قدردانی از تلاشها و مجاهدتهای پیدا و پنهان در مقابله با تحریم های ظالمانه و خنثی سازی اهداف شوم دشمن بر موارد زیر تأکید کردند:
– ضروری است نتایج و فرصت های حاصله، تحت الشعاع فضای ایجاد شده ناشی از انتخابات آمریکا قرار نگیرد و تمرکز بر تقویت و قوی شدن اقتصاد کشور با رهایی از واردات و تکیه بر تولید داخل استمرار یابد.
– با توجه به رویکردهای وزارت خزانه داری و اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تدابیر لازم جهت عدم امکان تحمیل کنوانسیون های پالرمو و CFT و خسارتهای جبران ناپذیر آن اندیشیده شود.
– نظر به تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در 17 ربیع و همچنین جلسه معظم له با شورای عالی هماهنگی اقتصادی، ضروری است با رویکردی فعال تر هماهنگی های لازم بین دستگاههای اقتصادی، وزارتخانه های اقتصاد، نفت، صمت، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی در راستای شناسایی و حل مسائل اقتصادی که منجر به فشار معیشتی به مردم عزیز شده است به عمل آید.
– با استفاده از آسیب شناسی واگذاری های انجام شده و آثار و تبعات آن که گاه سبب لطمه های جبران ناپذیر به توانمندی راهبردی اقتصادی، تولید ملی و اشتغال کشور شده است در واگذاری های آتی بنگاههای اقتصادی دولت در نظر گرفته شود.
– اهتمام و جدیت بیشتر در فرصت آفرینی اقتصادی و تعامل با همسایگان و شرکای راهبردی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن