سیاسی

جمع‌بندی نهایی طرح مدیریت تعارض منافع در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۲ جمع‌بندی نهایی طرح مدیریت تعارض منافع در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح مدیریت تعارض منافع در نشست امروز کمیسیون اجتماعی، جمع‌بندی و برای رسیدگی در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارسال شد.

جمع‌بندی نهایی طرح مدیریت تعارض منافع در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز گزارش مربوط به مصوبه طرح مدیریت تعارض منافع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را درباره این طرح مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون بر اجرای دقیق و قاطع این طرح تاکید داشتند و عنوان می‌کردند که باید مجازات‌ها درباره این مسئله بازدارنده باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در نهایت گزارش مربوط به مصوبه طرح مدیریت تعارض منافع جمع‌بندی و برای رسیدگی در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه ارسال شد.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن