اجتماعی

جمع آوری امضای دستگردان برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۲۵ جمع آوری امضای دستگردان برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پستی توئیتری از جمع آوری امضای دستگردان بر خلاف تصمیم جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران خبر داد.

جمع آوری امضای دستگردان برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بیش از 4 ماه است که موضوع ساخت و ساز در محله جماران بر سر زبان‌ها افتاده و محدودیت ارتفاع ساخت در این محله به موضوعی داغ تبدیل شده است.

این موضوع واکنش‌های زیادی را از سوی مردم و ساکنان این محله و حتی برخی از سیاستمداران به همراه داشت برخی خواستار لغو محدودیت ارتفاعی شده و برخی بر وجود این محدودیت تأکید کردند.

حالا به تازگی محمد سالاری ‏رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این خبر در توئیتر خود نوشت: علی رغم تصویب عدم لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران در جلسه اخیر شورای عالی شهرسازی و معماری شنیده ها حاکیست که مجددا فشار از بالا تشدید شده و این بار قصد اخذ امضاء از اعضاء بصورت دستگردان جهت لغو محدودیت ارتفاعی این محله قدیمی را دارند.

سالاری نوشته است بنابر شنیده ها، معاونین وزارتخانه ها و سازمان های عضو شورای عالی شهرسازی و معماری از متن صورت‌جلسه دستگردان مبنی بر لغو محدودیت ارتفاعی جماران که مغایر با تصمیم جلسه بوده، متعجب شده و آن را امضاء نکرده اند و ظاهرا قرار است از وزرای عضو شورا امضا گرفته شود. انشالله تکذیب نمایند!

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن