سیاسی

جناب رئیس جمهور! راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان ندارید

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ – ۲۳:۵۴ جناب رئیس جمهور! راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان ندارید

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور با بیان اینکه هیچ راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان را ندارید،‌گفت: البته نخبگان اقتصادی و سیاسی فقط همین چند نفری نیستند که اطراف شما بوده و خروجی عملکرد هفت ساله ایشان جامعه را دچار این وضعیت نموده است.

جناب رئیس جمهور! راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان ندارید

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از وضعیت کنونی اقتصاد کشور انتقاد کرده و خواستار اقدام دولت برای مهار مشکلات فعلی شد. متن این نامه به شرح ذیل است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای روحانی

سلام علیکم

چندی است که بازار آشفته ایران در تمامی کالاها، عرصه زندگی را بر مردم تنگ نموده، به طوری که تأمین مایحتاج روزانه مردم نیز برای عده‌ای غیرممکن شده است. حداقل دو مجموعه بانک مرکزی و وزارت صمت در کنترل این آشفتگی یا ایجاد آن نقش اساسی دارند. سؤال این است که قیمت دلار تا کجا برود شما دست به کاری می‌زنید؟ قیمت‌ها چقدر زندگی‌ها را متلاشی کند وارد میدان می‌شوید؟ عملکرد رئس کل بانک مرکزی را با آمار گزارش شده رسمی خود آن بانک با آمار منتشر شده قبل از ایشان مقایسه کنید و ببینید موفقیت یا عدم موفقیت چقدر بوده است.

آقای روحانی پیگیری ضعیف شما در امور روزمره باعث شده است شیرازه کارها از هم بپاشد. شاید قوتی که برای افتتاح پروژه‌ها می‌گذارید، برای کنترل بازار می‌گذاشتید امروز وضع جامعه بهتر بود. مجلس به طور مکرر از مسئولان اقتصاد دعوت نموده و اعلام کرده از انجام هر کمکی که شما بخواهید دریغ نخواهد کرد، حتی جلسه را غیر علنی نمودیم تا شاید شفاف با ما سخن بگویند. اما مدیران اقتصادی شما هیچ برنامه‌ای را ارائه ندادند و بر بدبینی ما افزودند.

بنا بر اعتراف برخی از اعضای کابینه شما برجام کاری کرده است که آرزوی داشتن وضعیت تحریم‌های قبل از برجام را دارید.

جناب رئیس جمهور! هیچ راهی جز استفاده از توان داخلی و استفاده از نظرات نخبگان را ندارید. البته نخبگان اقتصادی و سیاسی فقط همین چند نفری نیستند که اطراف شما بوده و خروجی عملکرد هفت ساله ایشان جامعه را دچار این وضعیت نموده است. نمی‌گویم استعفا دهید یا رئیس کل بانک مرکزی را تغییر دهید، اما شیوه مدیریت شما برای گره‌گشایی از مشکلات ایران جواب نداده، بلکه برای دشمنان کشور خیلی مفید بوده است. لااقل شیوه مدیریت خودتان را تغییر دهید و به افراد مؤمن به توان داخلی میدان دهید. بگذارید کسانی که برای روزگار جنگ اقتصادی کاری می‌توانند انجام دهند، وارد میدان شوند. مجلس شورای اسلامی امروز آرزو دارد به دولت کمک کند تا مشکلات کشور حل گردد، ولی طوری رفتار می‌کنید که گویا مجلس دشمن شما است و می‌خواهید او را آرزو به دل بگذارید. به هر حال ما در مجلس شورای اسلامی هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم، اما بدانید که قوه مجریه شما هستید و تا شما وارد میدان نشوید کارها جلو نمی‌رود.

در انتها این سؤال را می‌پرسم که آیا بین آقای روحانی کرونا گرفته و قرنطینه شده و آقای روحانی که این روزها خود را از مردم و اجتماعات جدا کرده است، تفاوتی هست؟ جدی وارد میدان شوید و بگذارید لااقل با تلاش آخر عمر دولت‌تان در اذهان همان‌هایی که به شما رأی داده‌‌اند کمی خاطره خوش هم باقی بماند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن