سیاسی

جوکار: حضور پرشور در انتخابات مقدمه‌ای برای انتخاب اصلح است

سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۰۷:۱۴ جوکار: حضور پرشور در انتخابات مقدمه‌ای برای انتخاب اصلح است

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: ح ضور پرشور در انتخابات مقدمه‌ای برای انتخاب اصلح برای اداره امور کشور است.

جوکار: حضور پرشور در انتخابات مقدمه‌ای برای انتخاب اصلح است

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات در واقع نظام را بیمه می‌کند و درواقع نشان دهنده قوام و دوام مجموعه نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: از سوی دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات به دشمن این پیام را می‌دهد که مردم هنوز پشت این نظام هستند و توطئه‌های دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام به نتیجه‌ای نرسیده است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: علاوه بر این حضور پرشور در انتخابات مقدمه‌ای برای انتخاب فرد اصلح است و در سایه این حضور پرشور فرد اصلح و دارای صلاحیت برای اداره امور انتخاب می‌شود.

جوکار خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات بیان این نکته ضروری است که رفتار عده‌ای که در صورت باخت بخواهند بازی را بهم بزنند، مردود و غیرقابل پذیرش است و ما نباید شاهد تکرار مسائلی همچون سال 88 باشیم.

وی افزود: هنوز چند صباحی تا انتخابات مانده،‌ عده‌ای سعی دارند تا این گونه القا کنند که مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود و هنوز تا انتخابات مدت زمانی باقی مانده سعی در وارد کردن ایرادات و اشکالاتی به انتخابات دارند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این افراد همان‌هایی هستند که می‌دانند در انتخابات شانسی برای پیروزی ندارند و سعی دارند آن را به هر نحوی زیر سؤال ببرند.

جوکار خاطرنشان کرد: این افراد به دنبال آن هستند تا با غبارآلود کردن فضا حرف‌های غیرقانونی خود را در قالب قانونی و منطقی مطرح کنند و از این طریق باعث تشویق اذهان عمومی شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن