ورزشی

جوکار: همه ارکان دولت پیرامون ناکامی‌ها در المپیک مقصرند/ کادر فنی کشتی نه برنامه داشت، نه دانش و نه هدف

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 08:55 منتشر شده در مورخ: 1400/05/19 شناسه خبر: 1758337 آقایان فقط موقع عکس گرفتن ورزش دوست می‌شوند؛ جوکار: همه ارکان دولت پیرامون ناکامی‌ها در المپیک مقصرند/ کادر فنی کشتی نه برنامه داشت، نه دانش و نه هدف جوکار: همه ارکان دولت پیرامون ناکامی‌ها در المپیک مقصرند/ کادر فنی کشتی نه برنامه داشت، نه دانش و نه هدف نایب قهرمان اسبق کشتی المپیک گفت: دولتی‌ها در طول ۴ سال المپیک غیب می‌شوند و موقع موفقیت‌ها و نزدیک المپیک هوس عکس گرفتن می‌کنند.

مسعود مصطفی جوکار دارنده مدال نقره کشتی آزاد المپیک آتن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرامون نتیجه تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: مسئولین امر فقط به نتیجه کاروان کشتی آزاد دل بسته بودند و توقع داشتند حداقل ۲ طلا داشته باشیم اما نتوانستیم و مردم را ناامید کردیم. استراتژی و آنالیز و بدنسازی تیم کشتی آزاد به وضوح ایراد داشت. ما هر ۴ کشتی‌مان با آمریکایی‌ها را باختیم و برابر روس‌ها نیز به جز یزدانی موفق نبودیم.

جوکار در پاسخ به این‌که آیا امکانات توسط فدراسیون فراهم بود یا خیر تاکید کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را کرد و همه امکاناتی که می‌توانست را در اختیار کادرفنی و کشتی‌گیران قرار داد. دبیر اختیار تام به کادرفنی داد و هرچه خواستند را فراهم کرد. محمدی قبل از اعزام با سرخوشی می‌گفت هر اتفاقی بیفتد، نتیجه گردن اوست و او مسئول نتایج است چون تصور می‌کرد برود و طلا بگیرد اما شانس با او و شاگردانش یار نبود. وی درمورد عملکرد غلامرضا محمدی افزود: محمدی عشق این را داشت که سرمربی تیم ملی شود ولی نه برنامه داشت و نه دانش و هدفی که نتیجه آن بازی کردن با سرنوشت جوانان کشتی‌گیر ما و غرور ملی ما بود. بهرام نژاد مربی با دانش بدن‌سازی ما بود اما فرصت کافی برای آماده سازی کشتی‌گیران را به او ندادند. خود محمدی گفته بود با تلاش دبیر تمام امکانات مورد نیاز فراهم شده بود. در نتیجه حال ایشان باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند چون از نظر لجستیکی ایرادی در کار کشتی ما نبود. بلکه ما کار بدنی و روحی نداشتیم. جوکار درمورد عملکرد کشتی فرنگی در المپیک نیز تاکید کرد: با توجه به این‌که تیم ما ۵ سهمیه داشت و اگر گرایی کمی خوش شانس‌تر بود، نتیجه بهتری هم کسب می‌کردیم و در کل به نسبت کمیت، کیفیت فرنگی از آزاد بهتر بود. جوکار درمورد عملکرد کاروان المپیک کشورمان بیان داشت: کاروان ما کاملا ناامید کننده بود و با احترام به شایستگی‌های گنج زاده، گرایی و فروغی اما مدال‌هایی که داشتیم هم تا حدودی اتفاقی بود. امیرحسین زارع که پدیده رقابت‌ها بود نیز می‌توانست به فینال صعود کند که شانس نیاورد. وی درمورد دلیل ناکامی ایران در المپیک گفت: قطعا وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و ریاست جمهور مقصر این اتفاق هستند. شما ببینید ژاپن در گذشته از ما عقب‌تر بود اما الان به رتبه سوم المپیک رسیده. این یعنی باقی کشورها برنامه ‌می‌ریزند و همه‌شان برای موفقیت کشورشان و بالا رفتن پرچمشان تلاش می‌کنند. وی افزود: دولتی‌ها و مسئولین در طول ۴ سال فرجه المپیک هیچ کاری نمی‌کنند و هیج برنامه‌ریزی‌ای ندارند و ناگهان چند روز قبل از المپیک و تا پایان رقابت‌ها پیدایشان می‌شود و هوس عکس گرفتن می‌کنند و ورزش دوست می‌شوند تا بگویند ما حمایت‌هایمان را از ورزشکاران کردیم. همه ورزش را رها کردند و فقط چسبیده‌اند به فوتبال. چرا باید حقوق یک نیمکت نشین فوتبالی ۵ میلیارد باشد و پاداش قهرمان المپیکی کشورمان که باعث افتخار آفرینی ایران است ۲ میلیارد؟ وی درمورد انتظارات از دولت جدید در ورزش اذعان داشت: خواسته تمام ورزشی‌ها از آقای رئیسی این است که ورزشی‌ها را به روی کار بیاورند و کار را به افراد متخصص ورزشی بسپارند. ورزشی‌ها درد دل هم‌دیگر را بهتر می‌دانند و تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌توانند ورزش را رو به جلو هدایت کنند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1758337 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن