اجتماعی

حاج‌قاسم‌های دیگر خواهیم بود/ ما شاگرد مکتب سلیمانی هستیم

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۴ حاج‌قاسم‌های دیگر خواهیم بود/ ما شاگرد مکتب سلیمانی هستیم

ما دانش‌آموزان به لطف خداوند متعال اعلام می‌کنیم ما حاج‌قاسم‌های دیگر خواهیم بود. ما شاگرد مکتب سلیمانی هستیم. در سرمان شور انقلابیست. ایران اسلامی را دوست داریم و با مدد الهی، تلاش و مجاهدت علمی، کشورمان را خودمان می سازیم.

حاج‌قاسم‌های دیگر خواهیم بود/ ما شاگرد مکتب سلیمانی هستیم

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در مراسم نواخته شدن زنگ «مقاومت، ایثار و پیروزی»، میثاق‌نامه دانش‌آموزان بسیجی منتشر شد؛ در این میثاق‌نامه آمده است: ای پروردگار مهربانم، اینک که نعمت بی بدیل فرصت علم و ایمان را نصیبمان فرمودهای. به شکرانه این نعمت الهی بر محمد و آل محمد درود می فرستیم و با تو ای خدای قادر و بصیر، عهد می بندیم تا آخرین منزل، آخرین نفس و آخرین قطره خون برای اعتلای کلمه الله می ایستیم و شهادت در این راه را، قله افتخار می‌دانیم. درود بی پایان الهی بر موذن حرم عشاق؛ حاج‌قاسم‌سلیمانی….

پروردگارا! هر سال، شروع سال تحصیلی در حال و هوای هفته دفاع مقدس است. گویی بهار علم و دانش و بهار ایمان و رشادت در هم می آمیزد تا نهال پاک علم را با اندیشه ناب اسلامی آبیاری کند؛ اندیشه‌ای که از شیرین‌ترین میوه‌های آن مکتب بی بدیل شهادت است؛ مکتبی که عروج سربلند فرماندهی قدس و فرماندهی سرزمین وجود ما، حاج قاسم سلیمانی، از میراث گران‌بهای آن است.

آری، فرمانده ما همان سردار شهیدی است که با قطره قطره خون پاک خود، نهال خودفرو رفته جان ما را بیدار کرد و به یکباره معلم الفبای ایثار، ایمان و رشادت برای انسان‌های تشنه حقیقت شد.

بی‌شک او یک معلم بزرگ است و ما نیز با غروری برخاسته از عمق جان و با افتخار فریاد می‌زنیم که ما شاگرد مکتب سلیمانی هستیم. ما دانش‌آموزان به لطف خداوند متعال اعلام می‌کنیم ما حاج‌قاسم‌های دیگر خواهیم بود. ما شاگرد مکتب سلیمانی هستیم. در سرمان شور انقلابیست. ایران اسلامی را دوست داریم و با مدد الهی، تلاش و مجاهدت علمی، کشورمان را خودمان می سازیم‌.

پیغام فتح، ویژه‌نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس را در صفحه اول فارس مشاهده کنید.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن