اجتماعی

حادثه کلینیک سینا ضرورت مدیریت واحد شهری را نشان داد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۴ حادثه کلینیک سینا ضرورت مدیریت واحد شهری را نشان داد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به حادثه کلینیک سینا در شمال شهر تهران اشاره کرد و گفت: این حادثه نشان داد باید به سمت مدیریت واحد شهری حرکت کنیم.

حادثه کلینیک سینا ضرورت مدیریت واحد شهری را نشان داد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح ایستگاه ۱۳۲ آتش نشانی شهر تهران گفت: از ابتدای شورای پنجم تمام تلاشم این را انجام داده ایم تا نگاه ویژه ای به آتش نشانی شود و در این دوره فعالیت برای تجهیز سازمان شکل گرفت.

وی افزود: به سرعت قبل از اینکه وارد قیمت های گران ارز بشویم بسیاری از تجهیزات خریداری شد و به سازمان اضافه شد اما باید هر نوآوری به کار گرفته در دنیا را به خدمت بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به فکر ساخت تجهیزات بروز باشیم و اگر تحت شرایطی ساخت به صرفه نبود اقدام به واردات تجهیزات مورد نظر کنیم.

محسن هاشمی افزود: در این مرکز آموزش بین المللی سازمان آتش نشانی می توانیم به کل کشور خدمات دهی کنیم و وزارت کشور خوب است از این موضوع استقبال کند.

وی ادامه داد: می توان به این مرکز بودجه ای مشخص بدهند تا این مرکز به تربیت نیروی مورد نیاز سایر استانها مبادرت بورزد البته در کل کشور به چندین مرکز این چنینی نیاز داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع نیاز شهر تهران به ایستگاه های آتش نشانی اشاره کرد و گفت: برای تهران و بر اساس طرح جامع ۱۴۵ ایستگاه نیاز داریم.

هاشمی گفت: امروز صد و سی و دومین ایستگاه بهره برداری خواهد شد و تا پایان سال هم چند ایستگاه دیگر افتتاح خواهد شد و به این ترتیب به نقطه مطلوبی از باب رسیدن به صحنه آتش سوزی خواهیم رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به حادثه کلینیک سینا در شمال شهر تهران اشاره کرد و گفت: هرچند در حوزه تجهیز آتش نشانی اقدامات خوبی برداشته شده است اما هنوز ایمنی شهر بالا نرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه حادثه کلینیک سینا دیدید که چند دستگاه مسوولیت خود را انجام نداده بودند که اگر ما مدیریت واحد شهری داشتیم از وقوع عمده این حوادث جلوگیری می شد.

هاشمی به وجود ۳۳ هزار ساختمان تا ایمن اشاره کرد و گفت: این ۳۳ هزار ساختمان بررسی شده اند اما از حیث ناایمن بودن مراتب متفاوتی دارند و اینگونه نیست که همه اینها درصد ناایمنی یکسانی داشته باشد.

وی افزود: یک بروکراسی در شهرداری و آتش نشانی شهر تهران وجود دارد که باعث شده مردم هم میلی برای رفتن به سراغ افزایش ایمنی ندارند. مردم در زمان گرفتن پایان کار با مشکلاتی مواجه می شوند و باید این بروکراسی حذف شود و برای مردم روشن شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن