اجتماعی

حادثه کلینیک سینا مهر زیر ذره‌بین دادستانی

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۳ حادثه کلینیک سینا مهر زیر ذره‌بین دادستانی

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره سرانجام پرونده حادثه کلینیک سینا مهر و اجرای طرح ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ارائه کرد.

حادثه کلینیک سینا مهر زیر ذره‌بین دادستانی

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام پرونده کلینیک سینا مهر و سهم قصور شهرداری تهران در این حادثه اظهار داشت: منتظر جلسه دادگاه مربوطه هستیم. این موضوع در حال حاضر در دادستانی کشور مطرح است و ابعاد آن توسط دادستانی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: قرار شده تا زمانی که نتیجه دادستانی در مورد این حادثه مشخص نشده ما نظری اعلام نکنیم ولی به طور کلی گزارش شورای شهر به دادستانی ارسال شده است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا طرح ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اجرا می‌شود، گفت:‌ قرار شده که اجرای طرح ترافیک ادامه یابد از طرفی مردم هم تشویق به استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی نشوند.

هاشمی افزود: حدود 70 تا 80 درصد دانش‌آموزان مدرسه آنها در محدوده محل سکونت‌شان است و در شلوغی مرکز شهر نیست یا شرایط آنها به صورتی نبوده که والدین مجبور باشند وارد طرح ترافیک شوند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید منتظر بمانیم تا ببینیم موقعیت در آن زمان به چه صورت است و در زمان مربوطه بررسی‌های بیشتر را انجام دهیم ولی به طور کلی قرار شده اجرای طرح ترافیک ادامه یابد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن