سیاسی

حاشیه نگاری| وقتی محسن هاشمی می‌خواهد به سبک فائزه سخن بگوید/ کنایه خرازی به «پسته فروشی» هاشمی

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ – ۲۱:۱۸ حاشیه نگاری| وقتی محسن هاشمی می‌خواهد به سبک فائزه سخن بگوید/ کنایه خرازی به «پسته فروشی» هاشمی

ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان با حضور شخصیت‌های اصلاح‌طلب در تهران برگزار شد که با حاشیه‌هایی روبرو بود.

حاشیه نگاری| وقتی محسن هاشمی می‌خواهد به سبک فائزه سخن بگوید/ کنایه خرازی به «پسته فروشی» هاشمی

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان صبح امروز جمعه ۲۶ دی ماه در سالن همایش ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شورای اسلامی شهر تهران با حضور شخصیت‌های اصلاح طلب برگزار شد.

این همایش که محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی دولت روحانی، سید صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان و مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران حضور داشتند، حاشیه هایی داشت که به شرح زیر است:

* عارف راس ساعت آغاز کنگره در مراسم حاضر شد و به سخنرانی پرداخت و زودتر از دیگر مهمانان کنگره حزب ندای ایرانیان همایش را ترک کرد.

* عارف در سخنرانی خود نسبت به برخی نگاه ها در جریان اصلاحات مبنی بر حمایت از کاندیدای غیر اصلاح طلب موضع تندی گرفت و گفت که مطرح کردن کاندیدای اجاره ای توهین به جریان اصلاحات است چراکه ما نیروهای کارآمدی در جریان اصلاح طلب داریم.

* وقتی محسن هاشمی به عنوان سخنران پشت جایگاه قرار گرفت گفت که موضوع انتخاب شده مبنی بر ایران پیش رو بسیار سخت است بنابراین بنا دارد به سبک خواهرش فائزه ساده و شفاف سخن بگوید که این صحبت محسن هاشمی سبب خنده حضار در جلسه شد.

* محسن هاشمی وقتی درباره مراودات جهانی ایران سخن می‌گفت صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان را بسیار توانمند در این مقوله برشمرد و با خنده گفت که آقای کرباسچی دبیرکل ما فقط در استانداری و شهرداری فعال بوده و آقای شکوری راد هم تنها کاری که الان باید انجام دهد این است که می تواند کرونا را شکست دهد.

* صادق خرازی وقتی درباره اقتصاد و پیچیدگی های اقتصادی سخن می‌گفت، خطاب به مهمانان کنگره حزب یعنی آقایان آخوندی و محسن هاشمی گفت که آقای آخوندی به واسطه تجربه می تواند اقتصاد را بفهمد و آقای محسن هاشمی هم به واسطه «پسته فروشی».

* دبیرکل حزب ندای ایرانیان در این همایش از عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم و وضعیت در وجود آمده در جامعه به شدت انتقاد کرد و گفت که باید به خاطر رئیس‌جمهور اجاره‌ای (حسن روحانی) توبه کنیم و بپذیریم که اشتباه کردیم.

* وقتی از عباس آخوندی درباره قیمت مسکن و پرونده‌اش در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از سوال پرسیده شد، بی اعتنا به سوال به سمت خودرویش حرکت کرد و گفت من حرف هایم را زدم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن