سیاسی

حاکمان سعودی تبدیل به جاده‌صاف‌کن‌ طرح‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم صهیونیستی شده‌اند

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ – ۰۱:۳۶ حاکمان سعودی تبدیل به جاده‌صاف‌کن‌ طرح‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم صهیونیستی شده‌اند

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و‌ جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده‌اند.

حاکمان سعودی تبدیل به جاده‌صاف‌کن‌ طرح‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم صهیونیستی شده‌اند

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل حرف های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و گفت: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و‌ کشتار زنان ‌و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امور خارجه ادامه داد: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال ها به روشنی اثبات شده است.

وی افزود: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و‌ جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

امیرعبداللهیان ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و‌ منطقه فرا خواند و خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و‌ همراهی علیه تحریم ملت‌ها را متوقف کنند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در پایان اظهار داشت: بی تردید به نفع ریاض است که به همسایگان و اهالی منطقه و جمهوری اسلامی ایران که سازنده ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه‌ای ‌‌و جهانی دارد اعتماد کند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن