فرهنگ و هنر

حجت‌الاسلام قرائتی: آموزش و پرورش قفل شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش ما قفل شده است و باید یک سری قفل‌ها شکسته شود، گفت: خاطرات معلمان در قالب کتاب جمع‌آوری شده و در دانشگاه فرهنگیان تدریس شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و نماینده ولی فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی در سی‌ و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سرسر کشور اظهار کرد: سدها را باید شکاند؛ در حال حاضر آموزش و پرورش ما قفل شده است و باید یک سری قفل‌ها را شکاند

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام قرائتی شب اول محرم چه می‌گوید

وی با بیان اینکه ما طرح تحول نمی‌خواهیم بلکه مرد تحول می‌خواهیم، گفت: وقتی مهارت نیست پس شغل نیست؛ وقتی شغل نیست، پول نیست، وقتی پول نیست، ازدواج نیست، وقتی ازدواج نیست، فرزند نیست و اینها مثل زنجیر به هم متصل هسند.

وی از فرهنگیان خواست هفته‌ای یک کتاب مطالعه کنند، ادامه داد: هفته‌ای یک کتاب مطالعه کنید و خود را فارغ‌التحصیل نکنید؛ البته برخی کتاب‌ها مانند تخم کدو است که چیزی تهش نیست پس کتابهای مایه‌دار از آدم‌های مایه‌دار بخوانید.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی درباره محتوایی که در دانشگاه فرهنگیان ارائه می‌شود، نیز گفت: باید خاطرات معلمان کتاب شود و در دانشگاه فرهنگیان تدریس شود.

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن