ورزشی

حدادی: در نیمه اول بدن‌های ما خواب بود/ مصدومیتم برطرف نشده، با قرص مسکن بازی می‌کنم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 11:18 منتشر شده در مورخ: 1400/05/03 شناسه خبر: 1754094 برای بازی مقابل آمریکا و فرانسه هیجان دارم حدادی: در نیمه اول بدن‌های ما خواب بود/ مصدومیتم برطرف نشده، با قرص مسکن بازی می‌کنم حدادی: در نیمه اول بدن‌های ما خواب بود/ مصدومیتم برطرف نشده، با قرص مسکن بازی می‌کنم ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در نیمه اول بدن‌های ما خواب بود اما اما در نیمه دوم بدن‌های ما بیدار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران پس از اولین دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل جمهوری چک در المپیک توکیو اظهار داشت: متاسفانه ابتدا بازی را بد شروع و در حمله و دفاع عجولانه بازی کردیم. چکی ها در نیمه اول هرکار که دلشان خواست کردند و روی بازی سوار بودند. در نیمه دوم ما با تغییر سیستم دفاعی توانستیم تا حدودی بازی را برگردانیم اما مقداری کم آوردیم و اگر باتجربه تر بودیم می‌شد، نتیجه را برگردانیم. اشتباهات زیادی داشتیم، اما عملکردمان در کوارتر سوم بهتر و در کواتر چهارم عالی شد. با تغییر سیستم دفاعی و زوم بازی کردن، بازیکنان تیم جمهوری چک یک مقدار شوکه شدند و نمی‌دانستند باید چه کنند.

حدادی اضافه کرد: در نیمه اول بدن‌های ما خواب بود و بازی ندیده بود، اما در نیمه دوم بدن‌های ما بیدار شد. خود من در نیمه اول بدنم خواب بود، با خوردن چند تنه شوکه شدم. در حال حاضر مصدومیتی که داشتم کاملا برطرف نشده و با قرص مسکن بازی می‌کنم. آسیب دیدگی من بسیار خاص است و نمی‌شود عمل کرد و فقط باید روند درمانی‌ام را ادامه دهم

حدادی در انتقاد به انجام نشدن بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: توانستیم چند ضد حمله بزنیم و به بازی برگردیم. می‌توانستیم بازی را ببریم، اختلافمان بسیار کم شده بود. این مسابقه تجربه خوبی برای ما و بازیکنان جوان تیم بود. به نظر من اگر قبل از این مسابقات، بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی و نبود امکانات کافی نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی کافی و خوبی داشته باشیم. اگر پیش از مسابقات المپیک بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار می‌کردیم، می‌توانستیم مقابل چک بازی بهتری انجام دهیم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران درباره بازی برابر آمریکا و فرانسه عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم در این دو دیدار تا دقیقه آخر بجنگیم و تفاوتی ندارد روند بازی به چه شکل باشد. من خودم بسیار هیجان دارم که می‌خواهیم مقابل آمریکا و فرانسه بازی کنیم. آمریکا و فرانسه دو تا از بهترین تیم‌های دنیا هستند و ما سعی می‌کنیم بهترین نمایش را خود نشان دهیم

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1754094 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن