اجتماعی

حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان اختیاریه/ خودروی سواری در آتش سوخت

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ – ۲۱:۰۶ حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان اختیاریه/ خودروی سواری در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان اختیاریه و شعله‌ور شدن کامل یک دستگاه سواری بی ام و (BMW) در این ساختمان خبر داد.

حریق یک ساختمان مسکونی در خیابان اختیاریه/ خودروی سواری در آتش سوخت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره جزییات حریق در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در خیابان اختیاریه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۱:۴۸ امروز در یک ساختمان ۵ طبقه ۱۰ واحدی در خیابان اختیاریه، خیابان دیباجی جنوبی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری BMW کاملاً در طبقه منهای یک طعمه حریق و شعله‌ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: دود زیاد ناشی از حریق خودروی سواری طبقات بالایی را فرا گرفته و شرایط نا ایمنی ایجاد شده بود.

ملکی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی پس از تماس از طریق سامانه ۱۲۵ از این حادثه اطلاع یافتد، گفت: ۳ ایستگاه آتش نشانی همراه با خودروهای پشتیبانی و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام و علاوه بر اطفاء حریق موفق به نجات جان ۲۵ نفر از ساکنین این ساختمان شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن