سیاسی

حسن‌پور بیگلری: ربط دادن بهبود وضعیت اقتصادی کشور به نتایج انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۵ حسن‌پور بیگلری: ربط دادن بهبود وضعیت اقتصادی کشور به نتایج انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: ربط دادن بهبود وضعیت اقتصادی کشور به نتایج انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است و کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند به دنبال انحراف افکار عمومی هستند.

حسن‌پور بیگلری: ربط دادن بهبود وضعیت اقتصادی کشور به نتایج انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ربط دادن وضعیت اقتصادی کشور و منوط کردن بهبود وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد جامعه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است.

وی افزود: کسانی که این مسائل را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند به دنبال انحراف افکار عمومی هستند و طرح این گونه مسائل باعث می‌شود تا مسئولانی هم که برای بهبود وضعیت مردم تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، تلاششان بی‌ثمر بماند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر در سال‌های گذشته به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عمل می‌شد امروز اقتصاد کشورمان در برابر فشارها و تحریم‌ها شکننده عمل نمی‌کرد.

حسن پور خاطرنشان کرد: امروز هم با وجود همه تأخیرها، راهکار بهبود وضعیت اقتصادی کشور عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور است.

وی افزود: ما پتانسیل‌های زیادی در کشور داریم که از جمله آن می‌توان به نیروهای جوان و متخصص اشاره کرد که آماده خدمت در حوزه‌های مختلف هستند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص معیشتی پیش آمده برای مردم، مجلس به طور جد طرح تأمین کالاهای اساسی را دنبال می‌کند تا از مجلس انقلابی پیام مثبتی مردم داده شود که نمایندگان مسائل و مشکلات آنها را به طور جد پیگیری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن