اجتماعی

«حسین(ع)» سرمشق احسان/ «هر هیأت، ۷۲ بسته نوشت‌افزار»

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۱ «حسین(ع)» سرمشق احسان/ «هر هیأت، ۷۲ بسته نوشت‌افزار»

همزمان با فرارسیدن ماه محرم، پویش ملی «مشق احسان» قصد دارد با مشارکت هیئات مذهبی به یاری کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار بشتابد.

«حسین(ع)» سرمشق احسان/ «هر هیأت، ۷۲ بسته نوشت‌افزار»

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سومین دوره پویش ملی مشق احسان همزمان با فرارسیدن ماه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قصد دارد با همکاری هیئات مذهبی و کمک‌های مردمی عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع)، بخشی از نوشت‌افزار دانش‌آموزان مناطق محروم را تأمین کند.

در این طرح با شعار محوری «حسین(ع) سرمشق احسان» هر هیأت مذهبی می‌تواند با تأمین هزینه خرید ۷۲ بسته نوشت‌افزار دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار در این طرح مشارکت کند و به پویش ملی «مشق احسان» بپیوندد.

عزاداران و عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) از سراسر ایران می‌توانند جهت پیوستن به این پویش ملی با مراجعه به بخش ثبت سازمان سایت ehsan.ir در این طرح شرکت کنند.

امسال سومین سالی است که پویش ملی مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف تامین و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار آغاز به کار کرده است. هدف از راه‌اندازی این پویش یاری رساندن به بیش از یک میلیون دانش‌آموز کم‌توان و محروم است که در نقاط مختلف ایران زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن