اجتماعی

حضور مجازی 1575 نفر و کاهش 90 درصدی هزینه‌ها در اجلاس آموزش و پرورش

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۹:۰۳ حضور مجازی 1575 نفر و کاهش 90 درصدی هزینه‌ها در اجلاس آموزش و پرورش

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور مجازی 1575 نفر و کاهش 90 درصدی هزینه‌ها از جمله ویژگی‌های اجلاس سی و چهارم رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور است.

حضور مجازی 1575  نفر و کاهش 90 درصدی هزینه‌ها در اجلاس آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در سی‌ و چهارمین اجلاس دو روزه رؤسا و مدیران آموزش ‌و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: شرایط تحمیل شده از ویروس کرونا زیست بوم جدیدی را برای ما رقم زده است و ما خود را با این شرایط باید تطبیق دهیم.

وی با بیان اینکه شعار این اجلاس، «فناوری‌های نوین، استمرار یادگیری و تربیت تمام ساحتی» است، گفت: بیش از 4 سال از آخرین اجلاس می‌گذرد و این اجلاس آخرین اجلاس دولت و قرن است که امیدوارم از این فرصت به درستی استفاده کنیم.

احمدی لاشکی افزود: تفاوت این اجلاس با اجلاس‌های گذشته از دریچه فضای مجازی است و مزین شدن اجلاس به رهنمودهای مقام معظم رهبری است؛ ضمن اینکه نشست مجازی با رؤسای قوای سه‌گانه برگزار می‌شود.

وی با با بیان اینکه این اجلاس در شبکه بومی «شاد» برگزار می‌شود، گفت: کاهش 90 درصدی هزینه‌ها از مهمترین ویژگی‌های اجلاس سی‌وچهارم است همچنین 1575 نفر از اعضای شورای معاونین، شورای عالی رؤسای مناطق ، نمایندگان ولی فقیه، نمایندگان مجلس از طریق شبکه بومی «شاد» در این اجلاس حضور دارند.

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش به ایجاد شبکه آموزشی «شاد» اشاره کرد و گفت: این اقدام توانست امید استمرار تعلیم و تربیت را به خانواده‌ها بازگرداند و شعار آموزش تعطیل بردار نیست را نهادینه سازد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن