ورزشی

حضور نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در دوره آنلاین رهبری زنان در ورزش

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 08:37 منتشر شده در مورخ: 1400/02/18 شناسه خبر: 1731728 حضور نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در دوره آنلاین رهبری زنان در ورزش حضور نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در دوره آنلاین رهبری زنان در ورزش دوره آنلاین رهبری زنان در ورزش توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز و با حضور نایب رئیس بانوان فدراسیون ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون جهانی تنیس روی میز با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک یک دوره آنلاین با موضوع رهبری زنان در ورزش را برگزار کرد.

در این دوره که برای همه ورزش‌ها برگزار شد، پس از اقدام اولیه مبنی بر معرفی فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز به فدراسیون جهانی و بررسی‌های انجام شده مدارک کاندیداهای متعدد، سه نماینده از فدراسیون‌های قاره‌های آسیا ، اروپا و آفریقا تایید شدند و در این دوره تخصصی با حضور 60 نفر شرکت کردند.

این دوره از 30 مارس تا 4 مِی انجام و در آن موضوعاتی همچون ارزیابی رهبران از دیدگاه مدیریتی, اداره سازمان‌ها, منابع انسانی, رسانه, برابری جنسیتی, مهارت‌های ارتباطی و نقش زنان در مذاکرات ملی و بین‌المللی در حوزه ورزش تدریس شد و نماینده ایران با موفقیت این دوره را به پایان رساند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1731728 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن