سیاسی

حمله آمریکا به مواضع جبهه مقاومت در سوریه نشان داد بایدن و ترامپ فرقی ندارند

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۳ حمله آمریکا به مواضع جبهه مقاومت در سوریه نشان داد بایدن و ترامپ فرقی ندارند

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: باید به غرب‌گرایان و غرب‌گدایان گفت که بایدن با حمله به جبهه مقاومت در سوریه نشان داد که تفاوتی با ترامپ ندارد و فقط بر روی دستان چدنی نظام جنایتکار آمریکا دستکش مخملی کشیده است.

حمله آمریکا به مواضع جبهه مقاومت در سوریه نشان داد بایدن و ترامپ فرقی ندارند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیداحمد رسولی‌نژاد در بخش پایانی نشست علنی صبح امروز مجلس و در تذکر شفاهی، با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: شاهد هستیم نماینده دولت امروز با شرایطی در صحن سخن می‌گوید که گویی دولت دیگری روی کار است یا مجلس مقصر گرانی‌های اخیر است، در حالی که دولت با عملکرد هفت ساله و نیمه خود ارزش پول ملی را به حداقل رساند و باعث گرانی‌های بسیاری شد.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور از 4 عمل اصلی در محاسبه دخل و خرج کشور سخن گفته اند؛ بله آن ‌گونه که شما 4 عمل اصلی در ریاضی را بلد هستید، ما بلد نیستیم. افزایش قیمت ارز به میزان 800 درصد، افزایش قیمت مسکن به میزان 600 درصد، افزایش قیمت خودرو بیش از 700 درصد و افزایش قیمت مواد غذایی بیش از 500 درصد مؤید عملکرد دولت بوده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و در این روزها وظیفه دولت نظارت بر بازار شب عید است، تصریح کرد: در این شرایط نظارت‌های میدانی ضرورت دارد، ولی مراجعات مکرر مردم نشان می‌دهد که مصوبه معیشتی مجلس مبنی بر اینکه باید حداقل 60 میلیون نفر از هموطنان عزیزمان را تحت پوشش قرار دهد، اجرایی نشده است؛ لذا از ریاست مجلس انتظار می‌رود که با قدرت و جدیت این موضوع را پیگیری کند و از دولت بخواهد گزارش جامعی از اجرای مصوبه معیشتی مجلس به ما ارائه دهد.

رسولی‌نژاد در بخش دیگر از این تذکر یادآور شد: یک خبرگزاری دولتی اخیرا نوشته توافق با آژانس انرژی اتمی برای نظارت بر تأسیسات هسته‌ای، پاسخ به چراغ سبز بایدن به ایران بود! در پاسخ به این خبرگزاری و غرب‌گرایان و غرب‌گدایان باید گفت که بایدن با حمله به جبهه مقاومت در سوریه نشان داد که تفاوتی با ترامپ ندارد و فقط بر روی دستان چدنی نظام جنایتکار آمریکا دستکش مخملی کشیده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن